لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9311 COPIED

آموزش شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس

شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس چگونه انجام میشود؟ Adblockers نرم افزار محبوبی است که تبلیغات را در اینترنت مسدود می‌کند. آنها به عنوان افزونه برای همه مرورگرها و برنامه‌های تلفن همراه برتر و همچنین یک مرورگر اختصاصی در دسترس هستند. با این حال، اگر برای کسب درآمد آنلاین به تبلیغات تکیه کنید، می‌توانند به درآمد شما آسیب بزنند. در این مقاله به شما نحوه شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس را آموزش خواهیم داد.

شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس
شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس

آیا می خواهید کاربران AdBlock را در وردپرس تشخیص داده و پیام های هدفمند به آنها نشان دهید؟ Adblock Plus یک نرم افزار محبوب است که تبلیغات را در اینترنت مسدود می کند. این نرم افزار به عنوان یک افزودنی برای همه مرورگرها، برنامه های تلفن همراه و حتی به عنوان یک مرورگر اختصاصی در دسترس است. اکنون مشکل این است که اکثر صاحبان سایت برای حمایت از وب سایت خود به درآمد حاصل از تبلیغات نیاز دارند. نرم افزاری مانند AdBlock plus به پتانسیل درآمدی آنها آسیب می رساند و در نهایت برنامه آن ها را برای توسعه تجارتشان با مشکل مواجه می کند. در این مقاله استادشو به شما نشان خواهد داد که چگونه کاربران Adblock را در وردپرس شناسایی کرده و روش های دور زدن نرم افزار Adblock چیست.

بهتر است همین ابتدا کمی درباره Adblocker اطلاعاتی کسب کنیم و دست پر به سراغ عملیات شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس برویم. Adblock Plus و سایر نرم‌افزارهای مسدودکننده تبلیغات به کاربران امکان می‌دهند به طور خودکار تبلیغات را در وب‌سایت‌های وردپرس شناسایی و مسدود کنند. در حالی که Adblock تجربه‌ای بدون تبلیغات را برای کاربران به ارمغان می‌آورد، می‌تواند به وبلاگ‌نویسان و صاحبان وب‌سایت‌هایی که صرفاً به درآمد تبلیغات متکی هستند آسیب برساند. تحقیقات منتشر شده توسط Global Web Index نشان می‌دهد. که استفاده از adblocker در چند سال گذشته افزایش یافته است. نزدیک به ۴۳ درصد از کاربران اینترنتی نوعی نرم افزار مسدودکننده تبلیغات را روی دستگاه‌های خود نصب کرده‌اند.

مسدود کردن تبلیغات یک مشکل جدی است که بر بسیاری از وبسایت‌ها تأثیر می‌گذارد، به ویژه وبلاگ‌هایی که به تبلیغات به عنوان منبع درآمد اصلی خود متکی هستند.

AdBlock چیست و چگونه می تواند صاحبان وب سایت را با مشکل مواجه کند

Adblock Plus و سایر نرم افزارهای adblocking به کاربران امکان می دهند که به طور خودکار تبلیغات را در وب سایت ها شناسایی و مسدود کنند. اگرچه Adblock تجربه‌ای بدون آگهی و لذت بخش را برای کاربران به ارمغان می آورد، اما می تواند به وبلاگ نویسان و صاحبان سایت که تنها درآمد آن ها از طریق تبلیغات است ضرر برساند. تحقیقات منتشر شده توسط شرکت Global Web Index نشان می دهد که استفاده از adblocker ها در طی چند سال گذشته افزایش یافته است و تقریبا ۴۷٪ از کاربران اینترنت نوعی نرم افزار adblocking را در دستگاههای خود نصب کرده اند.

با Adblock باید چه کرد

اقدامات متعددی وجود دارد که صاحبان وبسایت می‌توانند برای مدیریت بازدیدکنندگان با استفاده از adblockers انجام دهند.

رویکرد Do-Nothing

همانطور که از نام آن مشخص است، شما به سادگی نمی‌توانید هیچ کاری در مورد کاربران با Adblock انجام دهید.

رویکرد منفعل

شما می‌توانید به راحتی از کاربران خود بخواهید که وبسایت شما را با وعده محتوای با کیفیت و تبلیغات غیر مزاحم در لیست سفید قرار دهند. با این حال، راهی برای دانستن اینکه این درخواست چقدر موثر خواهد بود وجود ندارد.

یک جایگزین دیگر ایجاد یک وب‌سایت عضویت با طرح‌های اشتراک پولی است. می‌توانید طرح‌های پولی را به‌عنوان تجربه‌ای بدون تبلیغات با محتوا و ویژگی‌های اضافی داشته باشید.

رویکرد تهاجمی

در این روش، شما به سادگی دسترسی به وبسایت خود را برای همه کاربرانی که Adblock فعال هستند، مسدود می‌کنید. اگر می‌خواهند محتوای شما را ببینند، باید Adblock را غیرفعال کنند.

این نوع رویکرد ضد Adblock نسبتاً تهاجمی است و کاربران را از سایت شما دور می‌کند. مطالعات نشان می‌دهد که ۷۷ درصد از کاربران Adblock وبسایت‌هایی را با دیوارهای Adblock ترک می‌کنند. بنابراین، بهتر است از رویکرد منفعل که قبلاً ذکر کردیم استفاده کنید.

شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس
شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس

شناسایی کاربران AdBlock با نرم افزار OptinMonster

OptinMonster محبوب ترین نرم افزار جذب کاربر در اینترنت است که کمک می کنند بازدید کنندگان را تبدیل به کاربران و مشتریان خود کنید. همچنین این نرم افزار دارای یک ردیاب برای تشخیص کاربرانی است که از نرم افزار های AdBlock استفاده می کنند.توجه داشته باشید که OptinMonster از تمام نرم افزار های محبوب مسدود کننده تبلیغات مانند AdBlock و AdBlock Plus و uBlock Origin پشتیبانی می کند. ابتدا باید یک حساب کاربری در وب سایت OptinMonster ایجاد کنید.پس از ورود به سیستم می توانید افزونه آن را دریافت کرده و نصب و فعال سازی کنید.

استفاده از افزونه AdsMatcher Anti Adblock

اگر به دنبال راهی رایگان برای شناسایی کاربران Adblock هستید، می‌توانید این روش را امتحان کنید. ابتدا باید افزونه AdsMatcher Anti Adblock را نصب و فعال کنید. پس از فعال سازی، به صفحه تنظیمات  AdsMatcher بروید تا تنظیمات افزونه را پیکربندی کنید.

این افزونه به شما امکان می‌دهد یک پیام سفارشی را به کاربران Adblock نشان دهید. می‌توانید عنوان و پیامی که در وبسایت شما ظاهر می‌شود را ویرایش کنید. به علاوه، شما همچنین گزینه‌ای برای نمایش دکمه بستن را دارید. اگر می‌خواهید از یک رویکرد تهاجمی استفاده کنید، می‌توانید دکمه بستن را مخفی کنید و کاربران را مجبور کنید تا مسدودکننده‌های تبلیغاتی خود را غیرفعال کنند.

فراموش نکنید که تنظیمات خود را ذخیره کنید. اکنون می‌توانید با افزونه AdBlock نصب شده در مرورگر خود برای آزمایش افزونه از وبسایت خود بازدید کنید.

گاهی باز شدن تبلیغات در سایت‌ها موجب مزاحمت برای مخاطب شده و زیاد از وجود آن خوشش نمی‌آید. از این رو به نرم افزارهای متفاوتی برای مقابله با آن‌ها روی آورده تا سدی برای حضور این مدل تبلیغات شود. شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس با کمک افزونه امکانپذیر بوده و پیشنهاد می‌کنیم حتما از آن استفاده کنید تا دچار مشکل نشوید.

شناسایی کاربران AdBlock در وردپرس امری حیاتی برای بهبود درآمد وب‌سایت شماست. با نصب افزونه‌های مناسب و استفاده از راهکارهای تبلیغاتی مناسب، می‌توانید تأثیر مخرب AdBlock را کاهش دهید و به بهترین شکل از تبلیغات استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: استفاده از تصاویر ۳۶۰ درجه در وردپرس با Panorama Viewer

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط