لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9180 COPIED

افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس

افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید اسکرین شاتی به پست وبلاگ خود اضافه کنید اما از بهترین راه برای انجام آن مطمئن نیستید؟ اسکرین شات‌ها به شما این امکان را می‌دهند که یک عکس فوری از صفحه دسکتاپ یا موبایل خود را در پست‌های وبلاگ به اشتراک بگذارید. این کار باعث می‌شود تا مخاطبان شما مراحل آموزش را راحت‌تر دنبال کنند و محتوای شما را بهتر درک کنند. حال رسالت ما در این مقاله چیست؟ در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس چگونه انجام می‌شود.

مسلماً اسکرین شات موتور جستجو، افزونه ای است که ارزش آن را دارد که روی وب سایت شما نصب شود. این افزونه به شما امکان می دهد بدون خارج شدن از ویرایشگر وردپرس، از هر صفحه ای اسکرین شات های پویا بگیرید. این ویژگی بسته به انتخاب شما در مورد ادیتور کلاسیک و بلاک اعمال می شود. سیستم عامل در حالت عادی برای اسکرین شات گرفتن شما را ملزم می کند که صفحه جدیدی در مرورگر خود باز کنید و تصاویر خود را خارج از پلتفرم بهینه کنید.

افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس
افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس

اگر از ادیتور کلاسیک استفاده می کنید ، Screenshots Browser به شما امکان می دهد تا از کد کوتاه سفارشی برای اسکرین شات گرفتن استفاده کنید و می توانید چند اسکرین شات را در هر صفحه یا پستی اضافه کنید. همین روش در مورد ادیتور بلاک نیز صدق می کند.

از آنجا که این افزونه اسکرین شات ها را به صورت پویا می گیرد، برای شرایطی که نمی خواهید از عکس های قدیمی برای محتوای خود استفاده کنید، بسیار مناسب است. اگر صفحه یا پستی دارید که شامل کدکوتاه یا بلاک اسکرین شات های مرورگر می شود، بازدیدکنندگان وب سایت شما می توانند عکس هایی به روز ببینند. این روش برای انواع خاصی از محتوا، روشی جالب محسوب می شود.

افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس

افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس می‌تواند محتوای شما را جذاب‌تر کند. اینها عکس‌هایی از صفحه نمایش یا عکس‌های فوری از هر چیزی است که روی صفحه نمایش تلفن همراه یا دسکتاپ شما وجود دارد. می‌توانید از اسکرین شات‌ها برای آموزش استفاده کرده و قدم به قدم کاربران را راهنمایی کنید. به این ترتیب، افراد دقیقاً می‌دانند که در هنگام راه‌اندازی نرم‌افزار یا افزونه‌ها، کجا کلیک کنند و چه چیزی را وارد کنند.

می‌توانید از اسکرین شات‌ها برای یک پست جمع بندی یا فهرستی استفاده کنید. به عنوان مثال، فرض کنید در حال نوشتن ۱۰ مورد از بهترین ابزارهای بازاریابی ایمیلی هستید. می‌توانید از صفحه اصلی هر ابزار اسکرین شات بگیرید و آنها را در محتوای خود نشان دهید.

ویژگی های کلیدی:

  1. می توانید برای گرفتن اسکرین شات دلخواه از هر وب سایتی که در پنجره مرورگر شما باز می شود، از کد کوتاه یا بلوک استفاده کنید
  2. می توانید بدون نیاز به گرفتن یا آپلود دستی اسکرین شات ها، آن ها را در محتوای خود اضافه کنید.
  3. اندازه وضوح اسکرین شات های مرورگرتان را تعیین کنید.
  4. کلاس های CSS سفارشی را به اسکرین شات هایی که افزونه می گیرد، اضافه کنید.
  5. پیوندها و متن alt را به تصاویر خود اضافه کنید.

نحوه تهیه اسکرین شات در مک

اگر از دستگاه مک استفاده می‌کنید و می‌خواهید اسکرین شات بگیرید، چندین گزینه وجود دارد.

در دستگاه‌های مک، می‌توانید از کل صفحه، بخش انتخاب شده از صفحه، یک پنجره خاص و موارد دیگر عکس بگیرید. برای گرفتن اسکرین شات از کل صفحه در یک دستگاه مک، به سادگی Shift + Command + 3 را فشار دهید و صفحه شما را می‌گیرد. اگر می‌خواهید بخش انتخابی را بگیرید، Shift + Command + 4 را فشار دهید. در مرحله بعد، روی خط متقاطع (نشانگر) کلیک کرده و بکشید تا از ناحیه انتخاب شده اسکرین شات بگیرید.

تهیه اسکرین شات از یک پنجره خاص

اگر می‌خواهید از یک پنجره خاص اسکرین شات بگیرید، Shift + Command + 4 را فشار دهید و همچنین نوار Space را روی صفحه کلید خود فشار دهید. خواهید دید که نشانگر به نماد دوربین تبدیل می‌شود. به سادگی نماد دوربین را روی یک پنجره بکشید تا آن را برجسته کرده و عکس بگیرید.

افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس
افزودن اسکرین شات به پست های وردپرس

توجه: همه برنامه‌ها به شما اجازه نمی‌دهند از پنجره خود اسکرین شات بگیرید. در این صورت، می‌توانید از قسمت انتخابی اسکرین شات بگیرید و آن را برش دهید.

به‌طور پیش‌فرض، تمام اسکرین‌شات‌ها با زمان/تاریخ ضبط به‌عنوان نام فایل و png. به‌عنوان پسوند فایل روی دسک‌تاپ شما ذخیره می‌شوند.

افزودن اسکرین شات با استفاده از بلاک

برای افزودن اسکرین شات به وب سایت خود از بلاک ها استفاده کنید

اگر از ادیتور بلاک استفاده می کنید ، افزونه اسکرین شات به شما امکان دسترسی به بلوک جدیدی به نام Browser Shots را می دهد:

با انتخاب بلاک، افزونه از شما می خواهد که می خواهید از چه وب سایتی اسکرین شات بگیرید. در این مثال ، ما از صفحه اصلی وب سایت آمازون ایالات متحده استفاده می کنیم:

هنگامی که بر روی گزینه یافتن تصویر (find image) کلیک کنید، این افزونه یک اسکرین شات را ‘گرفته’ و آن را در بلاک ادیتور نمایش می دهد:

نکته ای که باید بخاطر بسپارید این است که این افزونه نمی تواند به صفحات خصوصی دسترسی پیدا کند یا وارد آن ها شود. برای این نوع اسکرین شات ها، باید خودتان راهی پیدا کنید.

در ادامه در سمت راست آن اسکرین شات، تب جزییات بلاک را مشاهده می کنید. این تب به شما امکان می دهد بدون نیاز به افزودن کدکوتاه تنظیمات، تمام پارامترهایی را که قبلاً در مورد آنها بحث کردیم اصلاح کنید.

تغییر عرض و ارتفاع اسکرین شات های مرورگر شما با استفاده از ادیتور بلاک بسیار ساده تر است. این قضیه به این دلیل است که این ویرایشگر به شما امکان می دهد با زدن دکمه Refresh Image در زیر پارامترهای ارتفاع و عرض ، پیش نمایش اسکرین شات را بررسی کنید:

اگر هر دو مثال را با هم مقایسه کنید، می توانید ببینید که چگونه تغییر در رزولوشن، محدوده ای که این افزونه برای شما از آن اسکرین شات می گیرد، اصلاح می کند. فراتر از این ، می توانید لینک های سفارشی را به تصاویر صفحه خود اضافه کنید، تعیین کنید که لینک ها در صفحه جدید باز شوند یا خیر و کلاس های CSS سفارشی را در مورد آن ها تنظیم کنید.

پیشنهاد مطالعه: بهترین افزونه های سوال و جواب در وردپرس از نظر افراد متخصص

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط