لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=8989 COPIED

آموزش افزودن ایموجی به عنوان سئو در وردپرس

خواندن این مطلب

4 دقیقه

زمان میبرد!

افزودن ایموجی به عنوان سئو در وردپرس

آیا به دنبال افزودن ایموجی به عنوان سئو در وردپرس هستید؟ افزایش نرخ کلیک (CTR) در پست‌های وبلاگ می‌تواند تاثیر زیادی بر ترافیک و نتیجه گوگل داشته باشد. ایموجی‌ها از نظر بصری جذاب هستند و به برجسته شدن صفحه شما کمک می‌کنند. در این پست به شما نشان خواهیم داد که چگونه ایموجی‌ها را به عنوان سئو در وردپرس اضافه کنید تا بتوانید در نتایج جستجو متمایز شوید و ترافیک بیشتری را به وبسایت خود بیاورید.

افزودن ایموجی به عنوان سئو در وردپرس

ایموجی‌ها، نمادهای دیجیتال کوچک، برای برقراری ارتباط با احساسات، اشیاء، فعالیت‌ها و سایر مفاهیم به کار می‌روند. این علامت‌ها قادرند متن را جایگزین کرده یا پیام را تقویت کرده و به آن ابعاد اضافی اهمیت ببخشند. در یک صفحه پر از کلمات، استفاده از ایموجی‌های رنگارنگ می‌تواند به برجسته شدن صفحه کمک کند. این ایموجی‌ها به شما کمک می‌کنند تا توجه مخاطبان را به خود جلب کنید، و برند خود را انسانی‌تر جلوه می‌دهید و مخاطبان هدف را جذب کرده و در نتیجه نرخ کلیک را افزایش دهید.

هرچند افزایش نرخ کلیک (CTR) تضمینی برای بهبود رتبه در گوگل مطمئن نیست، اما جلب ترافیک بیشتر به وبسایت شما همواره مزیتی است. این تنها یک دلیل نیست؛ موتورهای جستجو نیز از جستجوهای حاوی ایموجی‌ها پشتیبانی می‌کنند. به عنوان مثال، تلاش کنید “recipe” را در نوار جستجوی گوگل تایپ کنید.

همانطور که گوگل در نتایج جستجوی خود نشان می‌دهد، با جستجو با ایموجی “🍕”، شما ممکن است چندین نتیجه مرتبط با دستور پخت پیتزا یا صفحاتی حاوی ایموجی “🍕” را بیابید.

افزودن ایموجی به عنوان سئو در وردپرس
افزودن ایموجی به عنوان سئو در وردپرس

نحوه استفاده از ایموجی ها در عناوین SEO

اگر ایموجی‌ها گمراه کننده یا اسپم باشند، می‌توانند بر نرخ کلیک و سئوی شما تأثیر منفی بگذارند. قبل از اینکه شروع به جاسازی ایموجی‌ها در عناوین خود کنید، چند قانون اساسی وجود دارد که باید رعایت کنید:

مخاطبان خود را در نظر بگیرید

بدون شک، ایموجی‌ها برای برخی از جایگاه‌ها بهتر از بقیه کار می‌کنند. برای مثال، گنجاندن ایموجی‌ها در صفحه دستور غذا برای تهیه بهترین نوشیدنی‌ها در تابستان ممکن است مناسب باشد.

از ایموجی ها برای جایگزینی کلمات استفاده نکنید

مهم نیست که ایموجی‌های شما چقدر واضح یا توصیفی هستند. آنها هرگز نباید جایگزین کلمات شوند زیرا کاربران مجبور می‌شوند به جای اینکه به آنها گفته شود معنای ایموجی را تفسیر کنند.

از ایموجی‌های واضح استفاده کنید: از ایموجی‌ها مبهم که افراد می‌توانند آن‌ها را اشتباه تعبیر کنند، خودداری کنید. در عوض، به موارد ساده‌ای که به طور گسترده برای همه مخاطبان شناخته شده است، پایبند باشید.

از ایموجی‌هایی استفاده کنید که هم در پس زمینه روشن و هم در زمینه تیره کار می‌کنند: از ایموجی‌های روشن در پس زمینه روشن استفاده نکنید.

چگونه ایموجی ها را به عناوین سئو خود اضافه کنیم

زمانی که از یک افزونه استاندارد استفاده می‌کنید، امکان افزودن ایموجی به عناوین سئو به نحوی بسیار آسان فراهم می‌شود. بدون این افزونه، مجبور خواهید بود در اینترنت جستجو کرده و کدهای ایموجی مناسب را بیابید که این فرآیند را پیچیده تر می‌سازد. ابتدایی‌ترین گام برای اضافه کردن ایموجی به عناوین سئو، استفاده از افزونه رایگان All in One SEO است.

AIOSEO امکان تجزیه و تحلیل صفحه را فراهم می‌کند تا شما بتوانید وبلاگ‌های خود را بهینه کنید و در نتایج جستجو رتبه بالاتری کسب کنید. همچنین با استفاده از انتخابگر ایموجی داخلی این افزونه، می‌توانید به سادگی ایموجی‌ها را به عناوین سئوی خود اضافه کنید.

AIOSEO ابزارهای مفیدی ارائه می‌دهد از جمله چک لیست SEO، دستیار پیوندی و ویژگی‌های دیگر که می‌توانید از آنها برای بهینه‌سازی وبسایت خود جهت افزایش رتبه استفاده کنید. با نصب افزونه AIOSEO، شما آماده خواهید بود تا پست‌ها و صفحات وبلاگ خود را ویرایش کرده و ایموجی‌ها را به عنوان بخشی از استراتژی سئو خود افزوده و به نتایج بهتری دست یابید.

نحوه استفاده اصولی از ایموجی در عنوان سئو

دقت کنید اگر ایموجی شما نامناسب و گمراه کننده باشند حتی تاثیر منفی بر کلیک و سئو شما خواهند داشت.

برای استفاده از ایموجی در عناوین خود موارد زیر را حتما رعایت کنید:

در نظر داشتن مخاطب

برای مثال قراردادن ایموجی پیتزا در مقاله “دستور پخت پیتزا 🍕” ممکن است مناسب باشد. اما به جای استفاده از ایموجی پیتزا اگر از قلب، شکلک و… استفاده شود تاثیر جالبی نخواهد داشت و حتی ممکن منفی هم باشد.

ایموجی را جایگزین کلمات نکنید

هرچند ایموجی شما مرتبط با موضوعتان باشد. اما برای مثال استفاده از 🍕 به جای کلمه پیتزا و حذف کامل آن اصولی نیست و گاها کاربر مجبور است بعضی از ایموجی ها را به جای کلمات تفسیر کنند.

استفاده واضح از ایموجی ها

از اشکال و ایموجی های نا آشنا استفاده نکنید. ممکن است برخی کاربران تفسیر اشتباهی از آنها داشته باشند.

گاهی برای افزایش جذابیت کار می‌توان راه‌حل‌هایی را درنظر گرفت. مثلا یکی از این موارد افزودن ایموجی به عنوان سئو در وردپرس است. زمانی که مخاطب با چنین موردی مواجه می‌شود احساس بهتری خواهد داشت. در آموزش امروز این مسئله را به شما گفتیم و به راحتی با کمک افزونه سئوی وردپرس می‌توانید این کار را امکانپذیر سازید.

پیشنهاد مطالعه: ایجاد پرسش و پاسخ در ووکامرس با Product Questions & Answers for WooCommerce

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط