دریافت بازخورد از مقالات در وردپرس با Was This Helpful چگونه انجام میشود؟ آیا به دنبال راهی برای دریافت بازخورد سریع در مورد مقالات خود در وردپرس هستید؟ بازخوردها به بهبود کیفیت محتوا با شناسایی هر زمینهای کمک میکند. همچنین میتواند به ایجاد اعتماد کاربران کمک کرده و منجر به افزایش تعامل در وبسایت شما شود. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه به راحتی امکان دریافت بازخورد از مقالات در وردپرس را فراهم کنید.
ویژگی های کلیدی افزونه Helpful:
- بهینه شده با سئو بالا و رعایت تمامی استانداردهای کدنویسی
- سازگار با اکثر قالب های استاندارد وردپرس و ووکامرس
- دارای پنل تنظیمات پیشرفته و حرفهای
- سازگاری با آخرین نسخه های وردپرس
- ارائه نسخه عمومی محصول از نال اکس
افزونه Was This Helpful
اگر به دنبال راهی آسان برای دریافت بازخورد از مقالات در وردپرس هستید، این روش برای شما مناسب است. ابتدا باید Was This Helpful را نصب و فعال کنید. پس از فعالسازی، افزونه بهطور خودکار شروع به کار میکند و گزینههای «بله» و «خیر» را در کنار سؤال «آیا این مقاله مفید بود؟» در انتهای پستها و صفحات شما اضافه میکند.
کاربرانی که از سایت شما بازدید میکنند اکنون میتوانند به راحتی محتوای شما را با استفاده از این دکمهها رتبه بندی کنند و زمان زیادی را نیز از آنها نخواهد گرفت.

همانطور که ملاحظه میکنید انتهای مقالات از شما سوال میشود که آیا این مقاله را دوست داشتید؟ آره یا نه! به همین راحتی مخاطب میتواند نظر خود را بیان کند. شما نیز میتوانید نتایج را در صفحه نوشتهها ملاحظه کنید:
نتایج رضایتمندی
حال برای اینکه محتوای این افزونه بصورت فارسی اجرا شود، حتما افزونه را از انتهای این مقاله دریافت کنید.
امکانات افزونه Helpful
این افزونه مقدار بازخورد (مثبت یا منفی بودن) و در صورت تمایل، نظر کاربران را جمع آوری می کند. این اطلاعات در یک جدول ذخیره شده که شما می توانید آنها را از طریق پنل تنظیمات افزونه به سادگی مشاهده کنید.
منوی آمار
منوی آمار، بازخورد دریافت شده توسط پست ها را نمایش می دهد. در این قسمت شما می توانید معیارهای مختلفی را مانند: نسبت بازخورد مثبت و تعداد بازخوردهای مثبت و منفی را مشاهده نمائید. علاوه بر این، این افزونه جزئیات مربوط به مقادیر تک بازخورد و نظرات بازخورد را در یک پنجره پاپ آپ اختصاصی ارائه می دهد. علاوه بر اینها؛ قابلیت فیلترکردن بازخوردها هم وجود دارد. بنابراین شما می توانید خیلی ساده و به سرعت پست هایی را که نیاز به بهبود دارند را پیدا کنید.
بخش نوار کناری پست
این افزونه یک بخش اختصاصی جدید به نام “مفید بودن مطلب” را در نوار کناری ویرایشگر بلوک شما اضافه می کند. حال در این قسمت شما می توانید به راحتی بازخوردهای مثبت و منفی را در حین ویرایش مقالات بررسی کنید.
محدودکردن بازخوردها در یک مطلب
با استفاده از کوکی ها یا با بررسی آی پی کاربر، می توانید از ارسال چند بازخورد از سوی یک کاربر جلوگیری نمائید.
افزودن بازخورد به انواع پست سفارشی
افزونه Helpful به شما این امکان را می دهد تا تنها گزینه بازخورد را در صفحات خاص خود به نمایش بگذارید.
نظرات بازخورد
با یک گزینه اختصاصی، می توانید این ویژگی را تحت شرایط جایگزین زیر فعال کنید:
- همیشه
- پس از بازخورد مثبت
- پس از بازخورد منفی
- هرگز
برای افرادی که سایت و بلاگ دارند، مهم است که بازخوردهایی را از جانب مخاطبین خود دریافت کنند. اما متاسفانه از روشهایی استفاده میکنند که مخاطب خسته شده و بیخیال نظر دادن میشود. حال امروز روشی را برایتان درنظر گرفتیم که به راحتی و با فشردن تنها یک دکمه دریافت بازخورد از مقالات در وردپرس را دریافت خواهید کرد.
پیشنهاد مطالعه: با محتوای قدیمی در وردپرس چه کنیم