لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=8676 COPIED

انتخاب بهترین تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس

خواندن این مطلب

4 دقیقه

زمان میبرد!

بهترین تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس

برای بهترین تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس باید چه معیارهایی در نظر بگیریم؟ یکی از دغدغه‌های وبلاگ نویسان، انتخاب تصاویر باکیفیت و دارای حق کپی رایت است. متاسفانه همیشه فعالیت ما به گونه‌ای نیست که بتوان تصاویر منحصر به فرد داشت و باید برای پست خود تصویری را دانلود کنیم. تصاویر بدون حق چاپ می‌توانند در وبسایت ما بدون نیاز به پرداخت حق امتیاز به دارنده حق چاپ استفاده شوند. این کار به شما امکان می‌دهد از تصاویر با کیفیت بالا در پست‌های وبلاگ خود استفاده کرده و سایت خود را از نظر بصری جذاب‌تر کنید. در این مقاله، ما برخی از منابع برتر را برای یافتن تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس به اشتراک گذاشتیم.

تصویر شاخص وردپرس چیست

تصاویر شاخص (Thumbnails) یا تصویر بندانگشتی تصاویری هستند که در صفحه لیست نوشته‌های وبلاگ یا در کنار عنوان نوشته در صفحه اصلی و یا به‌ شکل کاور مقاله در شبکه‌های اجتماعی نشان داده می‌شود. یکی از مزایا و ویژگی‌های مثبتی که تصویر شاخص دارد این است که به زیبایی سایت شما کمک می‌کند و باعث می‌شود مخاطب حس خوبی را از نوشته شما دریافت کند. سعی کنید برای هر نوشته یا مقاله تصویر شاخصی مربوط به محتوای آن را انتخاب کنید. انتخاب یک تصویر زیبا و جذاب باعث کنجکاوی کاربر برای خواندن مقالات و پست‌های شما می‌شود.

بهترین تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس
بهترین تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس

چرا باید از تصویر شاخص در وردپرس استفاده کنیم

تصویر شاخص ویژگی فراتر از زیبایی و جلوه‌سازی برای سایت و مقالات شما دارد و دارای ویژگی‌ها و مزایای بسیاری است که در زیر به برخی از آن‌ها اشاره می‌کنیم.

جذب بازدیدکننده و کاربر: نمایش تصاویری جذاب و زیبا کاربر را تشویق می‌کند تا پست‌ها و نوشته‌های شمارا بخوانند.

افزایش ارزش محتوا: داشتن تصویر به خوانندگان پست‌ها و نوشته‌های شما کمک می‌کند تا محتوای شمارا بهتر درک کنند همچنین وجود تصویر در محتوای مقالات و نوشته‌های شما باعث می‌شود تا نوشته‌ی شما حس کسل‌کننده بودن را به خواننده القا نکند.

بهترین تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس
بهترین تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس

بهبود سئو

استفاده از کلمات کلیدی مناسب برای تصاویر و ویژگی alt تصاویر به بهبود سئو ( SEO ) سایت شما کمک می‌کند. سئو سایت شما بیشتر از این‌که از الگوریتم‌های گوگل رتبه بگیرد، از تجربه کاربر روی سایت شما نمره می‌گیرد! گوگل همیشه گفته: میزان زمانی که کاربر روی سایت شما سپری می‌کند باعث می‌شود من متوجه شوم که آن صفحه چقدر مناسب است و از آن پس تصمیم می‌گیرم سایت شما و مقالاتتان را به عنوان مقالات مرجع در سرچ‌ها نمایش دهم یا خیر. پس با یک تصویر مناسب به ماندگاری کاربر برروی سایت خود بیشتر کمک کنید.

پیشنهاد مطالعه: ساختن گالری عکس در وردپرس با افزونه Envira Gallery Lite

تاثیر استفاده از تصویر شاخص در افزایش تعامل کاربران

استفاده از تصاویر در وردپرس باعث افزایش تعامل کاربران، بهبود سئو و ایجاد آگاهی از برند می‌شود. با این حال، اگر به تازگی یک وبلاگ وردپرس راه اندازی کرده‌اید، ممکن است بودجه‌ای برای خرید تصاویر دارای حق امتیاز برای وبسایت خود نداشته باشید. اینها تصاویر ممتازی هستند که توسط حق چاپ محافظت می‌شوند و صاحب آنها برای استفاده از آنها نیاز به پرداخت دارد. با استفاده از تصاویر بدون حق امتیاز در وب سایت خود، می‌توانید در هزینه صرفه جویی کنید، زیرا اکثر آنها رایگان هستند و در عین حال با کمک آن‌ها وبسایت خود را از نظر بصری جذاب می‌کنید.

این تصاویر به طور قانونی می‌توانند برای هر هدفی از جمله وبلاگ‌ها، دوره‌های آنلاین، رسانه‌های اجتماعی، مجلات و موارد دیگر استفاده شوند. همانطور که گفته شد، بیایید نگاهی به برخی از بهترین منابع تصاویر بدون حق امتیاز برای پست‌های وبلاگ وردپرس خود بیاندازیم.

  • سایت FreeImages
  • Pixabay
  • Unsplash
  • سایت Vecteezy
  • Public Domain Pictures

ما برای داشتن سایتی جذاب باید از تصاویر خوب و باکیفیت بهره ببریم. گاهی این تصاویر همان عکس از محصولات و خدمات شما هستند و گاهی تصاویر مرتبطی که دانلود می‌کنید. اما بیایید برای تصاویری که دانلود می‌کنیم مستقیم به گوگل مراجعه نکنیم! به سایت‌هایی برویم که دانلود تصاویر با حق امتیاز را به ما داده و تصاویر فوق‌العاده‌ای دارند. تصاویر برای پست های بلاگ وردپرس حکم یک جلوه بصری عالی و جذب مخاطب را دارد پس وقت گذاشته و بهترین‌ها را برای مخاطب خود درنظر بگیریم.

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط