لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9583 COPIED

بهترین افزونه های ارسال پست توسط کاربران در وردپرس

خواندن این مطلب

6 دقیقه

زمان میبرد!

ارسال پست توسط کاربران

ارسال پست توسط کاربران در وردپرس چگونه انجام میشود؟ یکی از روش هایی که به کمک آن می توانید سایت خود را بهبود ببخشید، دعوت از نویسندگان و کاربران مهمان برای مشارکت در نوشتن محتوا برای سایت می باشد. در واقع با استفاده از این ترفند، نویسنده می تواند به یک تجربه جدید دست پیدا کند و مدیر سایت هم می تواند پست هایی با کیفیت بالا را دریافت کند. ما در این مطلب قصد داریم بهترین افزونه های ارسال پست مهمان توسط کاربر در وردپرس را جمع آوری و به شما عزیزان معرفی کنیم. با ما همراه باشید.

ارسال پست توسط کاربران در وردپرس

به‌طور پیش‌فرض، وردپرس به کاربران اجازه نمی‌دهد محتوا را در قسمت فرانت اند آپلود یا ارسال کنند. این بدان معناست که اگر می‌خواهید پست‌های مهمان را از یک کاربر بپذیرید، یا می‌خواهید آنها فایل‌هایی را در سایت شما آپلود کنند، باید به آنها اجازه دسترسی به بخش مدیریت وب‌سایت خود را بدهید و این کار منطقی نیست! این می تواند یک فرآیند وقت گیر و یک خطر امنیتی باشد، زیرا کاربران ناشناس می‌توانند داشبورد وردپرس شما را مشاهده کنند.

اینجاست که یک پلاگین فرانت اند برای پست‌گذاری به کمک شما می‌آید. این مورد به شما امکان می‌دهد محتوای تولید شده توسط کاربر را جمع‌آوری کرده و انواع فایل‌ها را بدون ویرایش کد یا دادن دسترسی به هر کسی به بخش مدیریت بپذیرید. به عنوان مثال، می‌توانید ارسال پست مهمان، ارسال فهرست، ایجاد یک بازار چند فروشنده، جمع‌آوری توصیفات از کاربران و موارد دیگر را مجاز کنید. حال با هم به سراغ افزونه‌ها می‌رویم.

 افزونه ارسال پست مهمان وردپرس User Submitted Posts

افزونه User Submitted Posts به شما این امکان را می دهد تا ارسال پست توسط کاربران مهمان را در سایت خود فعال کنید تا کاربران بتوانند همانند سایر نویسنده های وب سایت اقدام به نوشتن مقاله و ارسال آنها نمایند. کاربران می توانند با این افزونه به سادگی هر نوع پستی را برای شما ارسال کنند.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

از مهم ترین ویژگی های این افزونه می توان به پشتیبانی از کدکوتاه همچنین ترجمه مقالات با بیش از ۲۰ زبان مختلف اشاره کرد. با استفاده از این افزونه می‌توانید پست‌ها را روی هر وضعیتی از جمله پیش ‌نویس، در انتظار، انتشار و… تنظیم کنید.

افزونه WPForms

WPForms بهترین افزونه فرم ساز وردپرس در بازار است که بیش از ۵ میلیون وبسایت از آن استفاده می‌کنند. این افزونه دارای یک رابط بصورت کشیدن و رها کردن را ارائه می‌دهد که می‌توانید از آن برای ایجاد هر نوع فرمی استفاده کنید. دارای امکان فرانت‌اند برای ارسال پست توسط کاربران در وردپرس است که به شما امکان می‌دهد محتوای تولید شده توسط کاربر را بدون ایجاد حساب کاربری و دسترسی خاصی جمع آوری کنید. مخاطبین شما می‌توانند به راحتی محتوا را در قسمت فرانت اند سایت ارسال کنند.

WPForms همچنین به شما کنترل کامل بر روی اینکه کدام محتوا را بپذیرید و چگونه آن را دریافت کنید، می‌دهد. به عنوان مثال، می‌توانید فیلدهای خاصی را در فرم خود به یک پست جدید وردپرس مانند عنوان پست، محتوا و تصویر ویژه اضافه کنید.

همچنین می‌توانید یک فرم آپلود فایل برای جمع آوری محتوای تولید شده توسط کاربر ایجاد کنید. دارای یک فیلد فرم آپلود فایل بوده که به افراد امکان می‌دهد پست‌های مهمان را ارسال کنند، تصاویر را آپلود کنند، ارائه‌ها و اسناد را به اشتراک بگذارند.

علاوه بر این، WPForms ویژگی‌های قدرتمند دیگری مانند حفاظت از اسپم‌ها، منطق شرطی، امضای آنلاین، قفل کردن فرم‌های خاص، ردیابی فعالیت کاربر و موارد دیگر را ارائه می‌دهد.

افزونه WPForms
افزونه WPForms

 افزونه ارسال پست توسط کاربر Frontend Publishing Pro

اگر به دنبال یک افزونه پست مهمان وردپرس با رابط کاربری بسیار ساده اما قدرتمند هستید، افزونه Frontend Publishing Pro می تواند بهترین گزینه برای شما باشد. این افزونه به کاربران وب سایت شما امکان ایجاد و ویرایش پست ها را می دهد. علاوه بر آن این افزونه از فرم ساز کشیدن و رها کردن پشتیبانی می کند که می توانید فرم های خود را به راحتی ایجاد کنید.

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

مناسب برای سایت های چند نویسنده، دایرکتوری مقالات، وبلاگ نویسی و…فرم ساز کشیدن و رها کردن، ایجاد فرم های نامحدودکاملاً ریسپانسیو، یکپارچه سازی با Copyscape. مدیر سایت می تواند به کاربران امکان ویرایش، انتشار یا حذف پست ها را بدهد. ایجاد محدودیت های رسانه و بسیاری از ویژگی های دیگر از قابلیت های این افزونه کاربردی می باشد.

 افزونه Easy Digital Downloads

Easy Digital Downloads (EDD) یکی از بهترین افزونه‌های تجاری وردپرس است. می‌توانید از آن برای فروش محصولات دیجیتال مانند کتاب‌های الکترونیکی، موسیقی، فایل‌های PDF، دستور العمل‌ها، نرم‌افزارها و موارد دیگر استفاده کنید. پسوند EDD به شما امکان می‌دهد یک بازار چند فروشنده ایجاد کنید که در آن کاربران می‌توانند به عنوان فروشنده از قسمت فرانت اند ثبت نام کرده و سپس از سایت شما برای آپلود و فروش محصولات دیجیتال استفاده کنند.

کاربران می‌توانند محصولات جدید ایجاد کنند، محصولات موجود را به روز کنند، به جزئیات کسب درآمد دسترسی داشته باشند، با مشتریان ارتباط برقرار کنند، و … علاوه بر این، می‌توانید از Easy Digital Downloads برای پیگیری و ثبت کمیسیون‌های فروشنده، بررسی ثبت‌نام‌های فروشنده جدید و دریافت اعلان‌های ایمیلی هنگامی که فروشنده محصول جدیدی را اضافه می‌کند، استفاده کنید.

بهترین بخش این است که شما یک فرم ساز با امکان کشیدن و رها کردن برای ایجاد فرم‌هایی مناسب ثبت نام فروشنده، ارسال محصول و نمایه‌های فروشنده هستند، دریافت می‌کنید.

 افزونه ارسال پست مهمان وردپرس ProfilePress

اگر می خواهید یک فرم ورود به سایت ایجاد کنید تا کاربران بتوانند برای مشارکت در نویسندگی در سایت شما عضو شوند، افزونه ProfilePress می تواند یک گزینه عالی برای شما باشد. با استفاده از این افزونه شما می توانید یک فرم کاملاً سفارشی همراه با گزینه های مختلف برای ثبت نام نویسندگی ایجاد کنید. همچنین پس از آنکه کاربر در سایت شما عضو شد، می توانید آن را به یک صفحه سفارشی و دلخواه هدایت کنید.

Frontend Publishing Pro
Frontend Publishing Pro

برخی از ویژگی های این افزونه عبارت است از:

ایجاد فرم های ورود نامحدودهدایت کاربران به یک صفحه سفارشی پس از ورود در سایت، پیش نمایش زنده طراحی فرم و بسیاری از ویژگی های دیگر.

کدام افزونه بهتر است

در تحقیقات خود متوجه شدیم که WPForms بهترین افزونه ارسال پست توسط کاربران در وردپرس در فرانت‌اند است. این افزونه به شما اجازه می‌دهد تا فایل‌ها را آپلود کرده و پست‌های مهمان، تصاویر، نقل قول‌ها و سایر محتوای تولید شده توسط کاربر را بپذیرید.

علاوه بر این، بیش از ۶۰۰+ قالب از پیش ساخته شده، یک فرم ساز با امکان کشیدن و رها کردن و بسیاری از گزینه‌های سفارشی برای ویرایش فرم خود دریافت می‌کنید. می‌توانید یک فیلد فرم آپلود فایل اضافه کنید و فرم خود را در هر نقطه از وبسایت نمایش دهید.

به‌علاوه، ویژگی نقشه‌برداری میدانی آن، تهیه پیش‌نویس و ویرایش در قسمت فرانت‌اند را آسان می‌کند و برای سایت‌هایی که محتوای ارسال‌شده توسط کاربر مانند فهرست‌های املاک یا پست‌های مهمان دارند، عالی است.

اگر می‌خواهید فرم‌های پیچیده و پیشرفته‌ای مانند فرم‌های مربوط به مسکن ایجاد کنید، می‌توانید از Formidable Forms استفاده کنید. همچنین دارای ویژگی آپلود فایل است و امکان ارسال آسان در قسمت فرانت اند را فراهم می‌کند.

از طرف دیگر، اگر محصولات دیجیتالی می‌فروشید، می‌توانید از Easy Digital Downloads استفاده کنید. این افزونه پسوند فایل آپلود را ارائه می‌دهد که به کاربران امکان می‌دهد اسناد، تصاویر و سایر محتواها را در قسمت فرانت اند ارسال کنند.

پیشنهاد مطالعه: سفارشی سازی بخش نظرات در وردپرس با wpDiscuz

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط