لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9826 COPIED

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس

خواندن این مطلب

7 دقیقه

زمان میبرد!

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط به بخش ثبت‌نام و ورود کاربران در سایت است، وجود این بخش در هر وبسایتی و با هر نوع کسب و کاری ضروری است.

در سیستم مدیریت محتوای وردپرس نیز همانند وبسایت‌های دیگر به راحتی و تنها با چند کلیک می‌توانید فرم‌های عضویت حرفه‌ای و زیبا طراحی کنید. برای این منظور افزونه‌های رایگان و غیر رایگان بسیاری وجود دارند که به شما کمک می‌کنند در کمترین زمان ممکن فرم دلخواه خود را بسازید، در این مقاله بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس را به شما معرفی خواهیم کرد تا به کمک آن‌ها فرم‌های عضویت خود را بسازید.

اگر شما نیز به دنبال یک افزونه عضویت وردپرس مناسب هستید با ما تا انتهای این مقاله همراه باشید تا در انتخاب این امر مهم شما را یاری دهیم.

بهترین افزونه ثبت نام وردپرس

صاحبان کسب و کارهای اینترنتی برای داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای باید به نکات زیادی توجه داشته باشند به‌عنوان مثال برخی از این مدیران اهمیت چندانی به صفحه ورود و عضویت سایت خودشان نمی‌دهند در صورتی‌که این موضوع باید در اولویت کارها قرار داده شود، زمانی‌که کاربر به سایت شما مراجعه می‌کند و می‌خواهند در سایت شما نام‌نویسی کنند این صفحه می‌تواند با داشتن ظاهری زیبا کاربران را ترغیب و یا با نداشتن امنیت و ظاهری بسیار ساده آنها را منصرف کند.

یوزر پرو

افزونه‌های عضویت و ورود کاربران در وردپرس UserPro می‌باشد، این افزونه ویژگی‌های زیادی را در اختیار شما قرار می‌دهد.

این افزونه سازگاری کامل با افزونه‌های ارسال ایمیل انبوه دارد و همچنین شما قادربه امتیاز‌دهی به کاربران خود هستید،سازگاری با تمامی افزونه‌های وردپرس و امکان ورود به کاربری از طریق فضاهای مجازی از دیگر ویژگی‌های این افزونه می‌باشد.

این افزونه دارای فونت‌های اختصاصی می‌باشد در افزونه‌ی UserPro این امکان در اختیار کاربران شما قرار می‌گیرد که بتوانند عکس‌ و نام خود را تغییر دهند، قابلیت اینکه کاربران محتلف یکدیگر را دنبال کنند نیز در این افزونه وجود دارد.

البته درسته که یوزرپرو محاسن بسیار زیادی دارد اما یکی از مواردی که صاحبان کسب و کارهای اینترنتی با آن در این افزونه مشکل دارند این است که در افزونه یوزرپرو شما نمی‌توانید برای کاربران خود در بخش کاربری تعریف کنید که به کدام قسمت‌ها در سایت دسترسی داشته باشند به‌عنوان مثال بسیاری از کاربران خواستار ارسال تیکت در پنل یوزر پرو و ارتباط از این طریق هستند که این تنظیمات در یوزرپرو موجود نیست که این عامل یکی از معایب این افزونه می‌باشد.

یوزر پرو
یوزر پرو

افزونه Theme My Login

افزونه رایگان Theme My Login با بیش از ۱۰۰ هزار نصب فعال یکی از افزونه‌های مناسب برای ساخت فرم عضویت و ورود به سایت در وردپرسی است. این افزونه امکان شخصی‌سازی فرم ورود را برای شما فراهم می‌کند تا بنا به سلیقه خود آن را طراحی و سفارشی‌سازی کنید. انعطاف‌پذیری، داشتن ویژگی‌های متعدد و ظاهر مناسب از دیگر ویژگی‌هایی است که این افزونه را محبوب کرده است. چنانچه به دنبال افزونه‌ای هستید که علاوه بر ساخت یک فرم عضویت و ورود زیبا نیز بتوانید آن را ویرایش و شخصی‌سازی کنید می‌توانید از افزونه Theme My Login استفاده کنید.

امکانات افزونه Theme My Login

  1. دارای طراحی کاربری ساده و آسان
  2. ساخت و طراحی فرم عضویت، ورود به سیستم و بازیابی رمز عبور
  3. حاوی قابلیت reCAPTCHA برای عضویت
  4. حاوی ابزارکی برای ورود به همراه امکان درج آن در هر نقطه از وبسایت
  5. مدیریت ورود و خروج کاربران براساس نقش کاربری آن‌ها
  6. قابلیت ثبت‌نام کاربر فقط با ایمیل
  7. امکان تنظیم گذرواژه کاربران پس از ثبت‌نام
  8. قابلیت تائید دو مرحله‌ای از طریق ایمیل پس از ثبت‌نام
  9. اختصاص لینک‌های سفارشی به کاربران

قابلیت ورود خودکار کاربران به سایت پس از عضویت

افزونه Theme My Login
افزونه Theme My Login

UPME

UPME یکی دیگه از افزونه‌هایی است که شما با نصب آن می‌توانید یک صفحه عضویت برای وب‌سایت خود داشته باشید، رسپانسیو بودن این افزونه یکی از مهم‌ترین عواملی است که این افزونه را از دیگر افزونه‌های رایگانی که موجود است جدا می‌کند، به این معنی که کاربر هنگام ورود به سایت می‌تواند با آیپد، آیفون و یا هر تلفن همراهی بدون نگرانی از به‌هم ریختن صفحه به فعالیت در وب‌سایت شما بپردازید. مدیران سایت به دلخواه به کاربران امکان ویرایش فیلدهای مختلف را می‌دهدند و این مدیران سایت مشخص می‌کند که چه فیلدهایی سفارشی سازی و یا خصوصی باشند

این افزونه با پوسته‌های مختلف وردپرس هماهنگی کامل دارد همچنین در این افزونه شما به ده‌ها فیلد سفارشی با افزونه دسترسی دارید. این افزونه علاوه بر اینکه در صفحه عضویت کاربران به کمک شما می‌آید می‌تواند برای مدیران وب‌سایت نیز مفید واقع شود به‌عنوان مثال شما می‌توانید اعضا خود را بر اساس نقش آن‌ها جست و جو کنید و یا فیلدهای ساخته شده را مدیریت کنید علاوه بر این ها شما می‌توانید قالب‌بندی‌های مختلف و زیبایی را در قسمت مدیریت مشاهده و تنظیم کنید.

افزونه upme پنل تنظیمات بسیار قوی دارد و شما می‌توانید حریم خصوصی خود را به طور کامل مدیریت کنید، این افزونه این امکان را دارد که نوار مدیریت را از دید کاربرانی که مدیر نیستند پنهان کند علاوه بر این upme امکان گسترش قابلیت‌های افزونه را به دلیل داشتن ماژول‌های فراوان فراهم کرده است و ده‌ها ویژگی دیگر که با نصب این افزونه در اختیار شما قرار می‌گیرد. البته باز هم مثل یوزر پرو مشکل بزرگی دارد و آن هم عدم نمایش افزونه‌های مختلف در پنل کاربری شماست.

UPME
UPME

افزونه Easy Login Styler

این افزونه از دیگر پلاگین‌های رایگان برای ساخت فرم عضویت و ورود در وبسایت‌های وردپرسی است که با بیش از ۳ هزار نصب فعال در مخزن وردپرس به ثبت رسیده. همان‌طور که از نام آن مشخص است، کار با این افزونه بسیار ساده است. افزونه Easy Login Styler به ‌منظور سفارشی‌سازی صفحه ورود به سیستم وردپرس مورد استفاده قرار می‌گیرد. این پلاگین نیز دارای قسمتی برای تغییر لوگو، تنظیم پس‌زمینه و تعریف کدهای CSS است.

امکانات افزونه Easy Login Styler

  1. طراحی کاربری بسیار ساده
  2. تغییر پس‌زمینه
  3. قابلیت تعریف کدهای دلخواه CSS
  4. عدم محدودیت در سفارشی‌سازی

افزونه RegistrationMagic

افزونه RegistrationMagic با استفاده از یک ابزار ثبت‌نام قدرتمند، امکان کنترل، مدیریت و ثبت‌نام کاربران را برای مدیر وبسایت فراهم می‌آورد، یکی از مزیت‌های این افزونه که سبب شده مورد توجه و رضایت کاربران قرار بگیرد امکان ایجاد چندین صفحه ثبت‌نام برای کاربران است. پلاگین محبوب RegistrationMagic با بیش از ۱۰ هزار نصب فعال از مخزن وردپرس قالب نصب است و شامل گزینه‌ها و قابلیت‌های متنوعی از قبیل امکان پذیرش فایل‌های پیوستی (Attach) و پذیرش پرداخت‌ها از کاربران جدید است. بطوری که زمانی که یک کاربر با فرم عضویت وبسایت شما روبرو می‌شود بلافاصله متوجه تفاوت‌هایی در مقایسه با فرم‌های عضویت وبسایت‌های دیگر خواهد شد.

در این افزونه ثبت‌نام‌های ورودی بر روی داشبورد شما کنترل و ثبت می‌شود، و از همه مهم‌تر به جای استفاده از کدنویسی با یک فرم‌ساز تصویری به راحتی قادر خواهید بود فرم دلخواه خود را طراحی کنید. این پلاگین کاربردی برای پاسخ‌دهندگان خودکار که به کاربران جدید اطلاع‌رسانی می‌کنند بسیار مناسب است، همچنین با ثبت‌نام در سرویس MailChimp به شما در ایجاد لیست ایمیل به شما کمک می‌کند.

این افزونه در دو نسخه رایگان و پرمیوم عرضه شده است، نسخه رایگان آن کلیه قابلیت‌های لازم برای تمام کسب و کارها را داراست، اما در صورت تمایل به استفاده از قابلیت‌هایی مانند سیستم Token، تاییدیه‌های دستی، برندینگ‌های PDF و بسیاری از قابلیت‌های منحصر بفرد دیگر باید نسخه پرمیوم افزونه را تهیه نمایید که قیمت آن از ۸۹ دلار آغاز می‌شود، پس از خرید افزونه پرمیوم می‌توانید از آن فقط بر روی یک وبسایت استفاده کنید، اما با خرید نسخه پرمیوم پلاس با قیمت ۱۸۹ دلار قادر خواهید بود بر روی تعداد نامحدودی از وبسایت‌ها از آن استفاده کنید.

امکانات افزونه رایگان RegistrationMagic

  1. دارای یک مجموعه رایگان و بزرگ از ویژگی‌های ثبت‌ نام کاربران
  2. امکان طراحی فرم دلخواه بدون نیاز به کدنویسی
  3. طراحی آسان فرم عضویت با فرم ویرایشگر تصویری
  4. امکان استفاده از تمپلت‌های آماده
  5. قابلیت پذیرش فایل‌های پیوست شده توسط کاربران
  6. قابلیت نمایش فرم‌های مختلف به کاربران
  7. دارا بودن پنل امنیتی با پشتیبانی از reCaptcha، محدودیت ارسال و ایمیل‌های ممنوع
  8. امکان ارسال اعلان ایمیل به کاربران و مدیران پس از ثبت ‌نام کاربر
  9. امکان ادغام‌سازی با سرویس MailChimp و سایر ابزارهای ایمیل مارکتینگ

سازگاری کامل با ووکامرس

امکان لینک افزونه به پردازشگرهای پرداخت مانند PayPal و Stripe برای جمع‌آوری پرداخت‌های عضویت یا سایت‌های اختصاصی

امکان تعیین محدودیت برای تعداد ثبت‌نام مجاز و یا تلاش برای ثبت‌ نام

با تمامی این صحبت‌ها این تصمیم بر عهده شماست که کدامیک از افزونه‌های بالا را برای هرچه بهتر شدن سایتتان استفاده کنید پس سعی کنید برای داشتن یک وب‌سایت حرفه‌ای هوشمندانه عمل کنید! البته باز هم اعلام می‌کنیم که استفاده از UserPro را نیز توصیه می‌کنیم و در حال حاضر این افزونه هیچ مشکلی ندارد. حال انتخاب با شماست که طبق جدول موجود در این صفحه انتخاب کنید.

موفق باشید.

پیشنهاد مطالعه: دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس با Better Notifications for WP

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط