لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=8664 COPIED

بهترین وبسایت ها برای ایجاد لوگو برای سایت وردپرس

خواندن این مطلب

4 دقیقه

زمان میبرد!

ایجاد لوگو برای سایت وردپرس

 ایجاد لوگو برای سایت وردپرس از چه روش‌هایی انجام می‌شود؟ لوگوی سفارشی به برندسازی کمک می‌کند و وبسایت شما را از سایرین متمایز می‌سازد. با این حال، ایجاد یک لوگو به تنهایی می‌تواند دشوار و زمان‌بر باشد و تصویر نهایی ممکن است حرفه‌ای به نظر نرسد. یک راه حل ساده این است که از یک سازنده لوگو یا استخدام یک متخصص حرفه‌ای برای ایجاد یک لوگوی سفارشی برای کسب و کار خود استفاده کنید. در این مقاله، برخی از بهترین سایت‌ها را در ایجاد لوگو برای سایت وردپرس خود به اشتراک می‌گذاریم.

بهترین سایت‌ های طراحی لوگو

اگر به دنبال بهترین ابزار طراحی لوگو هستید تا به صورت رایگان، یک لوگوی حرفه‌ای طراحی کنید، سایت های طراحی لوگو بهترین گزینه هستند. در واقع سایت‌هایی وجود دارند که در آن‌ها ابزارهای موردنیاز برای طراحی لوگو در اختیار شما قرار گرفته است و بدون نیاز به هیچ ابزار گرافیکی دیگر، می‌توانید یک لوگوی زیبا و استاندارد داشته باشید. در این ابزارها شما می‌توانید یک آیکن مناسب برای لوگوی خود انتخاب کنید و با وارد کردن نام برند یا سایت خود، لوگوی خود را تحویل بگیرید. سایت‌های زیادی در این زمینه وجود دارند که بسیاری از آن‌ها خدمات رایگان ارائه می‌کنند.

اما این مسئله که کدام ابزار برای شما مناسب است، نیاز به بررسی ابزارها دارد. در واقع بهترین سایت های طراحی لوگو هر یک قابلیت‌ها و ابزارهای مختلف در اخیتار شما قرار می‌دهند و باید ببینید که دقیقاً به چه ابزارها و قابلیت‌هایی نیاز دارید. برای انتخاب بهترین ابزار باید ۳ ویژگی مهم را در نظر بگیرید:

  • آسان بودن استفاده از ابزار
  • هزینه استفاده از ابزار
  • ویژگی‌های سفارشی‌سازی لوگو
 ایجاد لوگو برای سایت وردپرس
ایجاد لوگو برای سایت وردپرس

ایجاد لوگو برای سایت وردپرس

لوگوها تصاویری هستند که توسط شرکت‌ها و سازمان‌ها استفاده می‌شوند. آنها به صورت بصری کسب و کار، ارزش‌ها و ماموریت یک سازمان را نشان می‌دهند. آنها همچنین نقش مهمی در نحوه دید مشتریان از یک برند دارند. به برترین برندهای معروف نگاه کنید. این احتمال وجود دارد که بتوانید به راحتی از روی لوگو آن‌ها را تشخیص دهید. شناخت برند به شما کمک می‌کند اعتماد و وفاداری مشتری را در طول زمان جلب کنید.

اکثر تم‌های وردپرس دارای گزینه‌ای برای آپلود یک لوگوی سفارشی هستند. این لوگو همچنین می‌تواند به عنوان نماد سایت یا فاو آیکون استفاده شود.

حالا مشکل اینجاست که همه ما طراح گرافیک نیستیم. می‌توانید با استفاده از یک برنامه ویرایش تصویر سعی کنید یک لوگوی سفارشی ایجاد کنید، اما ممکن است حرفه‌ای به نظر نرسد. اگر می‌خواهید یک لوگوی حرفه‌ای برای برند خود داشته باشید، به استخدام شخصی گرافیست برای ایجاد لوگوی سفارشی بپردازید. اما اگر در حال حاضر هزینه پرداخت برای لوگو ندارید با ما همراه شوید تا به کمک وبسایت‌هایی لوگو بسازیم.

پیشنهاد مطالعه: بهترین افزونه های ChatGPT برای مرورگر کروم

معرفی بهترین سایت های طراحی لوگو

اکنون که می‌دانید به کمک بهترین سایت های طراحی لوگو می‌توان بهترین لوگوها را طراحی کرد، حتماً این سوال برای شما پیش آمده که این سایت‌ها کدام هستند! این سایت‌ها عبارتند از:

  • سایت Themeisle Logo Maker
  • Canva
  • سایت Hatchful
  • DesignHill
  • سایت Tailor Brands
  • سایت GraphicSprings
 ایجاد لوگو برای سایت وردپرس
ایجاد لوگو برای سایت وردپرس

سایت ساخت لوگو Dribble

Dribble یک جامعه آنلاین از طراحان و هنرمندان است. آن را به عنوان Pinterest برای طراحان گرافیک، هنرمندان و تصویرگران حرفه‌ای در نظر می‌گیرند، جایی که آنها کارهای خود را به اشتراک می‌گذارند، و سایر کاربران می‌توانند آنها را لایک کنند، مورد علاقه خود قرار دهند و دوباره به اشتراک بگذارند. دریبل فقط منبع الهام نیست. همچنین به عنوان بستری برای استخدام طراحان برای کارهای فریلنسری عمل می‌کند. شما می‌توانید طراحان و کارهایشان را بررسی کنید، نمونه کارها را ببینید و مستقیماً با آنها تماس بگیرید تا آنها را استخدام کنید. هزینه کار به فریلنسر مورد نظر، تخصص و سطح مهارت آنها بستگی دارد. Dribble ممکن است مکانی برای یافتن ارزان‌ترین لوگوی سفارشی برای وبسایت شما نباشد، اما می‌تواند به شما کمک کند لوگو با کیفیت بسیار بهتری داشته باشید.

اگر کسب و کارتان حرفه‌ای و پولساز است حتما برای طراحی امور گرافیکی یا لوگوی خود از طراحی باسابقه و حرفه‌ای کمک بگیرید. اما چنانچه هنوز اول راه هستید و بودجه کافی ندارید، پیشنهاد می‌کنیم برای ایجاد لوگو برای سایت وردپرس از ابزارهای آنلاین کمک بگیرید.

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط