لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9839 COPIED

خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس با WordPress Comments Import & Export

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس

خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می خواهید آدرس ایمیل را از بخش کامنت‌های کاربران در وردپرس اکسپورت کنید یا خروجی بگیرید؟ افرادی که در سایت شما نظر می‌دهند در حال حاضر با محتوای شما درگیر شده‌اند و این باعث می‌شود که آنها مخاطب مناسبی برای ایمیل مارکتینگ و خرید از شما باشند. به همین علت باید با آن‌ها ارتباط داشته باشید و از خدمات خود آگاهشان کنید. برای این منظور امکان خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس امری موثر به نظر می‌رسد. در این مقاله به شما نشان خواهیم داد که چگونه می‌توانید آدرس های ایمیل را از قسمت نظرات وردپرس برداشت کنید.

خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس

چند دلیل مختلف برای دریافت ایمیل کاربرانی که کامنت می‌گذارند، وجود دارد، اما رایج‌ترین آنها ایجاد یک لیست ایمیلی برای ارسال خبرنامه است. با این حال، طبق دستورالعمل‌های حفظ حریم خصوصی دیجیتال، باید اجازه تماس با افرادی که در وب‌سایت شما نظر می‌دهند، داشته باشید. فرم پیش‌فرض دیدگاه‌ها در وردپرس راهی به کاربران نمی‌دهد تا ایمیل‌ها را به همین راحتی دریافت کنید. یک راه حل آسان این است که فیلدهای سفارشی را به فرم نظر در وردپرس اضافه کنید تا هر کسی که نظری می‌گذارد بتواند از شما ایمیل دریافت کند.

خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس
خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس

افزونه WordPress Comments Import & Export

آسان‌ترین راه برای خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس استفاده از افزونه است. افزونه WordPress Comments Import & Export این فرآیند را برایمان ساده می‌سازد. تنها کافیست آن را نصب و فعال کنیم. پس از فعال‌سازی تنظیمات آن را در قسمت دیدگاه‌ها مشاهده می‌کنیم:

به طور پیش فرض، این افزونه داده‌ها را از تمام نظراتی که افراد در وبسایت شما ارسال کرده‌اند خروجی می‌گیرد. بسته به سایت شما، این امکان ممکن است اطلاعات زیادی را خروجی بگیرد. با این گفته، ممکن است بخواهید نظراتی را که افزونه اکسپورت می‌کند فیلتر کنید. یک گزینه این است که فقط نظراتی را اکسپورت کنید که در یک بازه زمانی خاص ارسال شده‌اند.

برای تنظیم محدودیت زمانی، به بخش «تاریخ» بروید. سپس می‌توانید بر روی هر فیلد تاریخ کلیک کنید و سپس تاریخ شروع و پایان را از پنجره بازشو تقویم انتخاب کنید.

همچنین می‌توانید نظرات را فقط از یک پست خاص خروجی بگیرید. به عنوان مثال، ممکن است در حال برگزاری یک مسابقه باشید که در آن هرکسی که در مورد یک پست خاص نظر می‌دهد، در قرعه کشی شرکت کند. با این امکان می‌توانید فقط ایمیل دیدگاه‌هی پست موردنظر را اکسپورت بگیرید.

برای محدود کردن خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس به یک صفحه خاص، روی کادر کنار «نوشته‌ها» کلیک کنید و سپس هر پستی را که می‌خواهید از لیست انتخاب کنید.

پس از انجام این کار، به بخش “ستون‌ها” بروید که تمام اطلاعاتی را که می‌توانید در خروجی وارد کنید، فهرست می‌کند. به طور پیش‌فرض، افزونه تمام داده‌های هر کامنت را برای اکسپورت درنظر می‌گیرد، بنابراین معمولاً می‌خواهید تیک اطلاعاتی را که نیاز ندارید، بردارید. به عنوان مثال، اگر به آدرس IP نویسنده علاقه ندارید، می‌توانید برای برداشتن علامت کادر comment_author_ip کلیک کنید.

چگونه از آدرس های ایمیل اکسپورت شده بیشترین بهره را ببرید

پس از خروجی گرفتن ایمیل کاربران از کامنت ها در وردپرس، چند راه مختلف وجود دارد که می‌توانید از آنها استفاده کنید:

اگر نویسنده کامنت تصمیم گرفت که ایمیل‌های متعدد را از شما دریافت کند، می‌توانید آنها را به خبرنامه ایمیل خود اضافه کنید. سپس می‌توانید اخبار، نکات و بروزرسانی‌های مربوط به کسب و کار یا وبسایت خود را برای این افراد ارسال کنید.

همچنین می‌توانید کاربرانی را در CRM خود اضافه کنید تا به طور منظم ارتباط شخصی برای ایجاد شبکه انجام دهند.

یکی دیگر از کاربردهای آدرس‌های ایمیل اکسپورت شده، هدف گذاری مجدد تبلیغات فیسبوک است. فیسبوک به شما امکان می‌دهد لیستی از آدرس ایمیل را آپلود کنید تا بتوانید فقط آن کاربران را با کمپین تبلیغاتی خود هدف قرار دهید.

پیشنهاد مطالعه: خطر استفاده از افزونه های قدیمی وردپرس

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط