لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9820 COPIED

دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس

دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست در وردپرس مانند ویرایش، انتشار پست و… ایمیلی جهت اعلان یا نوتیفیکیشن دریافت کنید؟ به‌طور پیش‌فرض، وردپرس اعلان‌هایی را هنگام تغییر پست‌ها ارسال نمی‌کند. اگر چند نویسنده بر روی سایت شما فعالیت می‌کنند، ممکن است بخواهید از تغییرات پست‌ها در وبسایت خود مطلع شوید. بنابراین در این مقاله نحوه دریافت اعلان در وردپرس بابت پست‌ها را آموزش می‌دهیم.

چرا اعلان های ایمیل را برای تغییرات پست در وردپرس تنظیم کنیم

اگر شما تنها کسی هستید که بر روی وب سایت وردپرس خود کار می کنید، پس از آن آسان تر است که همه چیزهایی که در وب سایت شما اتفاق می افتد را زیر نظر داشته باشید.

با این حال، اگر نویسندگان دیگری دارید که پست‌های وبلاگ می‌نویسند، یا متخصصان سئو که پست‌های وبلاگ را برای سئو بهینه می‌کنند، ممکن است بخواهید تغییراتی که آنها ایجاد می‌کنند را زیر نظر داشته باشید.

به عنوان مثال، ممکن است بخواهید هنگام انتشار یک پست جدید یا اگر تغییراتی در یک مقاله قدیمی ایجاد شده است، هشدار داده شود.

این همچنین به همه اعضای تیم کمک می کند تا پاسخگو باشند. اگر آنها مرتکب اشتباه شوند، به راحتی می توان آن را گرفت و به سرعت آن را اصلاح کرد.

با این حال، بیایید نگاهی به نحوه دریافت اعلان های ایمیل برای تغییرات پست در وردپرس بیندازیم. ما دو روش را پوشش خواهیم داد تا بتوانید یکی از آنها را انتخاب کنید که برای شما مناسب است. همچنین به شما نشان خواهیم داد که چگونه تغییرات پست را لغو کنید و مطمئن شوید که ایمیل‌های اعلان شما تحویل داده می‌شوند.

دریافت اعلان‌ها برای تغییرات پست با Better Notifications for WP

استفاده از این روش برای دریافت اعلان در وردپرس آسان است، اما با قالب‌های آماده همراه نیست. در حالی که این روش هنگام تغییر یک پست یک اعلان ایمیل ارسال می‌کند، شما باید ایمیل را خودتان وارد کرده و فعالیت خود را بررسی کنید. در قدم اول باید افزونه را نصب و فعال سازید.

پس از فعال‌سازی به قسمت Notifications » Add New بروید تا اولین نوتیفیکیشن خود را بسازید:

ابتدا باید عنوانی برای اعلان ارائه کنید. پس از آن، می‌توانید گزینه «Notification For» را از منوی کشویی انتخاب کنید. این رویدادی است که باعث ایجاد این اعلان می‌شود.

بعلاوه شما برای هر منظور دیگری که بخواهید می‌توانید امکان دریافت اعلان را فعال کنید. مثلا برای ثبت نام کاربر جدید!

اگر دوست دارید، می‌توانید کادر «Additional Email Fields» را علامت بزنید تا بتوانید آدرس‌های ایمیل سفارشی برای فرستنده، cc و موارد دیگر را وارد کنید. اگر تیک این گزینه را بردارید، افزونه به سادگی از تنظیمات ایمیل پیش فرض وردپرس شما استفاده می‌کند.

در مرحله بعد، باید کاربران یا نقش‌های کاربری را که این اعلان را دریافت می‌کنند، در گزینه «Send To» انتخاب کنید. در زیر آن می‌توانید موضوع ایمیل و خود پیام در قالب دریافت اعلان در وردپرس را بنویسید.

افزونه Better Notifications for WP دارای تمپلیت‌های مشخصی نیست. این بدان معناست که شما باید پیام ایمیل خود را بنویسید. این افزونه دارای یک سری کد کوتاه است که می‌توانید از آنها برای سفارشی کردن اعلان‌های خود استفاده کنید. با کلیک بر روی دکمه “find shortcode” می‌توانید همه آنها را مشاهده کنید.

در آخر، باید روی دکمه «Save» کلیک کنید تا اعلان ایمیل شما ذخیره شود. پس از انجام این کار، می‌توانید روی دکمه «Send Me a Test Email» کلیک کنید تا ببینید آیا دریافت اعلان در وردپرس انجام می‌شود یا خیر!

دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس

دریافت اعلان برای تغییرات پست با استفاده از گزارش فعالیت WP

این روش برای همه کاربران توصیه می شود زیرا آسان، قدرتمند و انعطاف پذیر است.

اولین کاری که باید انجام دهید این است که افزونه WP Activity Log را نصب و فعال کنید. برای جزئیات بیشتر، راهنمای گام به گام ما در مورد نحوه نصب افزونه وردپرس را ببینید.

پس از فعال سازی، از شما خواسته می شود که کلید مجوز خود را وارد کنید. می توانید این اطلاعات را در حساب کاربری خود در وب سایت WP Activity Log پیدا کنید.

در مرحله بعد، این گزینه به شما داده می شود تا برنامه نصب را اجرا کنید. برای تنظیم ویژگی‌های مهم نظارت و گزارش، می‌توانید به چند سؤال سریع پاسخ دهید.

همه این موارد را می توان بعداً در تنظیمات افزونه نیز تغییر داد.

تنظیم اعلان های ایمیل برای تغییرات پست در وردپرس

پس از آن، باید از آن بازدید کنید گزارش فعالیت WP  اعلان‌های ایمیل و پیامک صفحه و به تب “تغییرات محتوا” بروید.

پیامی مبنی بر نیاز به افزونه کمکی برای فعال کردن اعلان‌های پیامکی مشاهده خواهید کرد.

اگر می‌خواهید اعلان‌های پیامکی و همچنین اعلان‌های ایمیل را دریافت کنید، کافی است روی دکمه «نصب افزونه کمکی» کلیک کنید. در مرحله بعد راه اندازی اعلان های پیامکی را به پایان خواهید رساند.

اکنون باید رویدادهایی را انتخاب کنید که اعلان‌ها را راه‌اندازی می‌کنند. این افزونه دارای سه اعلان پیش فرض است که بیشتر تغییرات محتوا را پوشش می دهد.

در کنار هر رویداد، باید آدرس ایمیلی را که اعلان‌ها باید به آن ارسال شود وارد کنید. در مرحله بعد، اگر می خواهید برای تغییرات پست اعلان پیامک دریافت کنید، یک شماره تلفن همراه نیز اضافه می کنید.

در نهایت روی دکمه «ذخیره اعلان‌ها» کلیک کنید تا تغییرات شما ذخیره شود.

افزونه Better Notifications for WP الگویی برای تغییرات پست ندارد. این بدان معناست که شما باید پیام ایمیل خود را بنویسید.

این افزونه دارای یک سری کد کوتاه است که می توانید از آنها برای سفارشی کردن اعلان های خود استفاده کنید. با کلیک بر روی دکمه “یافتن کد کوتاه” می توانید همه آنها را مشاهده کنید.

در نهایت، باید روی دکمه «ذخیره» کلیک کنید تا اعلان ایمیل شما ذخیره شود. پس از انجام این کار، می‌توانید روی دکمه «ارسال یک ایمیل آزمایشی» کلیک کنید تا ببینید آیا کار می‌کند یا خیر.

دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس

بازبینی و لغو تغییرات پست در وردپرس

هنگامی که یک اعلان ایمیل برای تغییرات پست دریافت کردید، ممکن است ببینید چه تغییراتی ایجاد شده، چه کسی آنها را ایجاد کرده و چه زمانی آنها را انجام داده است. وردپرس دارای یک سیستم مدیریت بازبینی داخلی است که تمام تغییرات ایجاد شده در یک مقاله را پیگیری می‌کند.

به سادگی پست یا صفحه‌ای را که می‌خواهید بررسی کنید، به حالت ویرایش درآورید و سپس بر روی زبانه «بازبینی‌ها» در زیر تنظیمات «پست» از ستون سمت راست کلیک کنید.

امیدواریم این مقاله به شما در تنظیم اعلان‌های ایمیل برای تغییرات پست در وردپرس کمک کرده باشد. همچنین ممکن است بخواهید نکات ما را در مورد جذب ترافیک بیشتر به وبلاگ خود و بهترین افزونه ها و ابزارهای سئو وردپرس برای رشد وب سایت خود مشاهده کنید.

پیشنهاد مطالعه: خروج خودکار کاربران از وردپرس با Inactive Logout

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط