لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=8519 COPIED

روش های نمایش تصادفی پست ها در وردپرس

خواندن این مطلب

4 دقیقه

زمان میبرد!

نمایش تصادفی پست ها در وردپرس

آیا به دنبال راهی برای نمایش تصادفی پست ها در وردپرس هستید؟ این موردی است که در بسیاری از سایت‌ها مشاهده می‌کنیم. نمایش پست‌های تصادفی می‌تواند کاربران را تشویق کند تا مقالات مختلف وب‌سایت شما را مرور کرده و در نتیجه بازدید از صفحه بیشتر و تعامل کاربر بیشتر شود. در این مقاله به شما نشان می‌دهیم که چگونه به راحتی نمایش تصادفی پست در وردپرس را داشته باشید. برای فعال کردن چنین امکانی حتما با ما همراه شوید.

به طور پیش فرض، وردپرس پست‌های وبلاگ شما را به ترتیب زمانی معکوس (از جدیدترین به قدیمی‌ترین) فهرست می‌کند. این امر به کاربران این امکان را می‌دهد که ابتدا آخرین پست‌های شما را ببینند. با این حال، اکثر کاربران نمی‌توانند مقالات قدیمی شما را ببینند. به عنوان مثال، اگر وبلاگ وردپرس خود را برای مدت طولانی دارید، مقالات قدیمی عملا بی‌بازدید می‌مانند! یکی از راه‌های غلبه بر این مشکل، تبدیل کردن پیوندهای داخلی به یک عادت روزانه است. پیوند دادن به مقالات قدیمی خود در پست‌های جدید به کاربران کمک می‌کند آنها را کشف کنند. همچنین باعث افزایش بازدید صفحه و بهبود سئو می‌شود.

 نمایش تصادفی پست ها در وردپرس
نمایش تصادفی پست ها در وردپرس

راه دیگر برای حل این مشکل، نمایش تصادفی پست در وردپرس در صفحات، پست‌ها یا سایدبار سایت است. این مسئله به کاربران کمک می‌کند محتوایی را پیدا کنند که ممکن است در غیر این صورت پیدا نکرده باشند. این امکان تجربه کلی کاربر را بهبود می‌بخشد و بسیار موثر است. با گفتن این موضوع، بیایید ببینیم چگونه می‌توان به راحتی پست‌های تصادفی را در وردپرس نمایش دهید.

پیشنهاد مطالعه: افزایش ترافیک سایت از کنسول جستجوی گوگل

نمایش مطالب تصادفی در وردپرس

به‌صورت کلی وردپرس مطالب را از جدید به قدیم به کاربران نمایش می‌دهد بنابراین، امکان دارد که کاربران نتوانند مطالب قدیمی سایت شما را مشاهده کنند. اما توسط این روش شما می‌توانید با قرار دادن مطالب قدیمی سایت خود در این قسمت بازدید سایت خود را بالا ببرید؛ و این یک قابلیت مفید برای سایت شما محسوب می‌شود.

علاوه بر این شما توسط این روش می‌توانید مطالب قدیمی سایت خود را به کاربرانتان نمایش دهید. برای این کار شما می‌توانید با قرار دادن کد و یا نصب افزونه‌ای که معرفی می‌کنیم؛ پست‌های سایت وردپرسی خود را به‌صورت تصادفی در بخش‌های مختلف سایت نمایش دهید. شما می‌توانید برای انجام این کار به دو روش زیر عمل کنید.

۱- استفاده از کد: در این روش کدی که به شما معرفی می کنیم را داخل قسمتی از قالب که می خواهید پستهای وردپرس را در آنجا بصورت تصادفی نمایش دهید قرار می دهید.

۲- استفاده از افزونه: بانصب یک افزونه وردپرسی و اضافه کردن آن توسط ابزارک ها به قالب می توانید مطالب تصادفی را در وردپرس نمایش دهید.

نمایش پست‌های تصادفی در وردپرس با استفاده از WPCode

اگر به دنبال راهی آسان و قابل تنظیم برای نمایش پست‌های تصادفی در وردپرس هستید، این روش برای شما مناسب است. بسیاری از آموزش‌ها به شما می‌گویند که این کار را با افزودن کد به فایل functions.php قالب خود انجام دهید. با این حال، کوچکترین خطا در هنگام تایپ کد می‌تواند وبسایت شما را شکسته و آن را از دسترس خارج کند. به همین دلیل است که توصیه می‌کنیم از WPCode استفاده کنید، که بهترین افزونه قطعه کد وردپرس در بازار است. این ساده‌ترین و ایمن‌ترین راه برای اضافه کردن کد سفارشی به وبسایت شماست.

استفاده از افزونه برای نمایش تصادفی پستها در وردپرس

حال اگر شما تمایل به کد نویسی نداشته باشید و یا اطلاعاتی درزمینه آن نداشته باشید؛ می‌توانید از افزونه برای انجام این کار استفاده کنید. افزونه‌های زیادی وجود دارد که می‌تواند به شما در این زمینه کمک کند؛ که ما در اینجا یک افزونه حرفه‌ای خدمت شما دوستان عزیز معرفی کرده‌ایم. شما می‌توانید توسط این افزونه بدون نیاز به دانش کد نویسی مطالب تصادفی دلخواه خود را در هرکجای سایتتان قرار دهید.

استفاده از این افزونه بسیار ساده است و شما می‌توانید به‌راحتی از آن استفاده کنید. همچنین نصب این افزونه تنها با چند کلیک امکان‌پذیر می‌باشد. با نصب این افزونه وردپرسی و اضافه کردن آن توسط ابزارک‌ها به قالب می‌توانید مطالب تصادفی را در وردپرس نمایش دهید. بنابراین شما با استفاده از نصب افزونه random posts widget می‌توانید مطالب تصادفی خود را در ستون کناری سایت و یا هرکجای دیگر از قالب که از ابزارک پشتیبانی می‌کند نمایش دهید.

گاهی لازم است پست‌های قدیمی سایت را به کاربران یادآوری کنیم و آن‌ها را در سایت برای مدت زمان بیشتری نگه داریم. اینکار با کمک نمایش تصادفی پست در وردپرس امکانپذیر است. امروز بطور کامل این بخش را به شما آموزش دادیم.

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط