لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9577 COPIED

سفارشی سازی بخش نظرات در وردپرس با wpDiscuz

خواندن این مطلب

3 دقیقه

زمان میبرد!

سفارشی سازی بخش نظرات در وردپرس

سفارشی سازی بخش نظرات در وردپرس چگونه انجام میشود؟ بازدیدکنندگان وبسایت همواره دوست دارند از طریق نظرات خود با محتوا درگیر شوند و آن را به چالش بکشند یا مشکلات خود را رفع کنند. با این تفاسیر قسمت دیدگاه‌ها را باید به عنوان یک بخش بنیادین درنظر گرفت.

افرادی که از وردپرس برای سایت خود استفاده می‌کنند، به راحتی این قسمت را در اختیار داشته و می‌توانند در انتهای نوشته‌ها و برگه‌های خود فعال سازند. با این حال گاهی نیاز به نسخه پیشرفته‌تری داریم چون به عنوان مثال، بازدیدکنندگان شما نمی‌توانند درمورد نظرات رای دهند، نظرات را در رسانه‌های اجتماعی به اشتراک بگذارند یا حتی در پاسخ به اظهارنظر، کامنتی را ارسال کنند.

اینجاست که تصمیم به سفارشی سازی بخش نظرات در وردپرس می‌گیریم تا علاوه بر مواردی که گفتیم، نظرات درخشان را بولد کرده و نظرات توهین آمیز را نیز مخفی کنیم. اگر به چنین امکانی نیاز دارید، با ما همراه باشید.

سفارشی سازی بخش نظرات در وردپرس
سفارشی سازی بخش نظرات در وردپرس

آشنایی با مشخصات افزونه wpDiscuz

افزونه wpDiscuz با فراهم کردن قابلیت ضداسپم، به شما کمک خواهد کرد تا بتوانید جلو نظرات اسپم را گرفته و از این طریق در وقت خود صرفه جویی کنید. همچنین این افزونه دارای سیستم امتیاز دهی به نظرات می‌باشد که کاربران میتوانند نظرات مورد نظر خود را امتیاز مثبت یا منفی بدهند. همچنین به کاربران که عضو و یا کاربران مهمان می‌توانید این امکان را بدهید تا بتوانند نظرات خود را ویرایش کنید.

در کنار افزونه wpDiscuz ، افزونه های جانبی آن برای شما قرار داده شده است که می‌توانید توضیحات مختصر آنها را مطالعه کنید.

سریع و قدرتمند

سریعترین افزونه نظرات میزبانی شده برای وردپرس. کاملاً با CDN و کش سازگار است. برای وب سایت های بسیار فعال طراحی شده است. برای ده ها هزار نظر در هر پست عالی کار می کند و مجموعه ای کامل از توابع و ویژگی های اظهار نظر ارائه می دهد.

تمیز و آسان

بسیار ساده و آسان برای راه اندازی! کنترل دقیق بر روی برچسب ها و css بدون نیاز به نوشتن توابع جدید. حالا دیگر لازم نیست نگران خراب شدن المان ها با تغییر تم باشید. تمام خروجی های مهم در خود رابط افزونه کنترل می شود.

هوشمند و شهودی

رابط کاربری کامل و تجربه کاربری. ویژگی های تعاملی AJAX آن را بسیار جذاب کرده و باعث افزایش تعامل کاربران می شود. ده ها گزینه به شما امکان می دهند با نظرات خود هر کاری را که می خواهید انجام دهید و کاملا با هر موضوعی ادغام می شود.

نحوه راه‌اندازی افزونه wpDiscuz

اولین کاری که در ابتدا باید انجام دهید، نصب و فعال‌سازی افزونه wpDiscuz است. پس از فعال‌سازی، برای پیکربندی تنظیمات مربوط به این افزونه باید به قسمت دیدگاه و سپس به تنظیمات wpDiscuz مراجعه کنید.

قسمت تنظیمات به بخش‌های مختلفی تقسیم می‌شود. گزینه‌های پیش‌فرض برای اکثر وبسایت‌ها باید کار کنند، کارآمد است، اما در صورت نیاز می‌توانید آن‌ها را به مرور تغییر دهید.

ویژگی‌های افزونه wpDiscuz چیست

wpDiscuz سفارشی سازی دیدگاه ها در وردپرس را به گونه‌ای انجام می‌دهد تا کاربران با یکدیگر و با نام تجاری شما در سایت درگیر شوند. در اینجا چند ویژگی اصلی افزونه آورده شده است. البته ویژگی‌های دیگر این افزونه به اختصار نیز نام برده شده است.

همراهان عزیز همانطور که مشاهده کردید با افزونه WPDiscuz شما می توانید امکانات بسیار جالبی در بخش دیدگاه ها اضافه کنید. سفارشی سازی بخش نظرات سایت می تواند کاربران را تشویق نماید تا به دیدگاه دیگران پاسخ داده و یا نظرات جدید در سایت شما ثبت کنند.

پیشنهاد مطالعه: آموزش اضافه کردن خط جداکننده افقی در وردپرس

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط