لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9521 COPIED

مقایسه سه صفحه ساز المنتور و Divi و SeedProd

خواندن این مطلب

6 دقیقه

زمان میبرد!

افزونه SeedProd

صفحه ساز المنتور با صفحه سازهای دیگر نظیر Divi و SeedProd چه تفاوتی دارد؟  آیا به دنبال یک صفحه ساز عالی برای سایت وردپرسی خود هستید؟ بین Elementor، Divi یا SeedProd کدام را انتخاب می‌کنید؟ با انتخاب صفحه‌ساز مناسب، می توانید به راحتی سایت خود را سفارشی کنید و صفحات فرود دلخواه بسازید که به افزایش نرخ تبدیل و رشد لیست ایمیلی شما کمک می‌کند. در این مقاله، سه صفحه ساز Elementor، Divi و SeedProd را با هم مقایسه کرده و به شما نشان می‌دهیم که در مقایسه سه صفحه ساز وردپرس، بهترین آن‌ها کدام است.

چرا به صفحه ساز نیاز دارید

چند سال پیش، توسعه‌دهندگان وب افتخار توسعه و ساختن وب‌سایت‌ ها را داشتند، و فکر اینکه یک کاربر غیرمتخصص در زمینه فناوری تلاش خود را برای ساخت صفحه انجام دهد، یک شوخی تلقی می‌شد.

به سرعت ، یک افزونه وردپرس جدول ها را تغییر داد و کنترل و قدرت را در دست همان کاربران غیرمسلط به فناوری قرار داد و به آنها استقلال ساخت صفحات خود را بدون پرداختن به پیچیدگی های کدنویسی داد.

یک صفحه ساز زمان و تلاش را کاهش می دهد و به کاربران اجازه می دهد تا صفحه خود را بدون هیچ گونه مهارت کدنویسی ساختار و طراحی کنند. ولی چطور این ممکن است؟

صفحه ساز وردپرس ساخت وب سایت را برای هر کاربر ممکن می سازد به لطف ویرایش بصری آسان با کشیدن و رها کردن آن که فقط به کاربر نیاز دارد تا ذهنیت خلاقی داشته باشد.

بنابراین، آیا این صفحه سازها فقط برای کاربران غیرمسلط به طراحی سایت هستند؟ خیر، کدنویس ها می توانند با ایجاد تغییرات مورد نظر در کد موجود از این صفحه سازها تا حداکثر پتانسیل خود استفاده کنند و از طریق ویرایش کشیدن و رها کردن، در زمان، تلاش و هزینه خود صرفه جویی کنند.

اکنون که در مورد صفحه سازها می دانید، بیایید دو صفحه ساز ویژه وردپرس یعنی دیوی و المنتور را به صورت اصولی با هم بررسی کنیم.

مقایسه سه صفحه ساز وردپرس

Elementor، Divi و SeedProd از بهترین صفحه سازها با امکان کشیدن و رها کردن هستند. آنها به شما کمک می‌کنند تا سایت خود را بدون ویرایش کد سفارشی کنید.

المنتور در سال ۲۰۱۶ راه اندازی شد و یکی از محبوب‌ترین پلتفرم‌های ساخت وبسایت برای وردپرس است. بیش از ۵ میلیون کاربر فعال در ۱۸۰ کشور مختلف دارد.

Divi بخشی از Elegant Themes است و یک تم بصری و صفحه ساز به شمار می‌رود. Elegant Themes بیش از ۱۴ سال است که فعال بوده و بیش از ۸۰۶۰۰۰ مشتری در سراسر جهان دارد.

SeedProd یک افزونه سازنده تم وردپرس و صفحه فرود است که برای مبتدیان گزینه خوبیست. بیش از ۱ میلیون متخصص از SeedProd برای ایجاد تم‌های سفارشی و طرح بندی صفحات وردپرس استفاده می‌کنند. همچنین بخشی از خانواده محصولات WPBeginner است.

با توضضیحات اجمالی بالا، بیایید مقایسه سه صفحه ساز وردپرس را داشته باشیم تا ببینیم کدام یک بهترین است. ما مقایسه خود را به بخش‌های زیر تقسیم کرده‌ایم:

  1. راحتی در استفاده
  2. ویژگی های سفارشی سازی
  3. کارایی
  4. ادغام ها
  5. پشتیبانی مشتری
  6. قیمت گذاری

راحتی در استفاده

هنگامی که نوبت به انتخاب صفحه ساز وردپرس می‌رسد، باید ابزاری را انتخاب کنید که برای افراد مبتدی هم مناسب باشد و برای کاربران غیر فنی طراحی شده باشد. صفحه ساز موردنظر باید به شما این امکان را بدهد که پوسته وردپرس و صفحات فرود خود را به راحتی و بدون نیاز به ویرایش هیچ کدی شخصی سازی کنید. بیایید ببینیم که چگونه این ۳ صفحه ساز برای سهولت استفاده کنار هم قرار می‌گیرند.

افزونه صفحه ساز Elementor

صفحه ساز المنتور مانند Divi یک صفحه ساز حرفه ای است که به صورت کشیدن و رها کردن می توان صفحات بی نظیری را توسط آن ها ساخت. المنتور با استفاده از برچسب اولین صفحه ساز وردپرس، خود را از سایر صفحه سازها متمایز می کند، زیرا ویژگی های گسترده، واکنشگرایی و سهولت استفاده را دارد.

Elementor که برای همه نوع کاربر ساخته شده است، خود را به کاربران تازه کار محدود نمی کند، بلکه کاربران حرفه ای را در ایجاد وب سایت های بهتر همراهی می کند.

صفحه ساز المنتور
صفحه ساز المنتور

افزونه صفحه ساز المنتور

با ده‌ها ابزارک و یک کتابخانه قالب بی‌ نظیر، همراه با کشیدن و رها کردن آسان، کاربران می‌توانند بدون دردسرهای فنی یا مشکلات کدنویسی با المنتور کار کنند.

با کار بر روی طراحی WYSIWYG (آنچه می‌بینید همان چیزی است که می‌گیرید)، عناصر بصری زمان و تلاش را در ساخت وب‌سایت سنتی کاهش می‌دهند و به شما امکان می‌دهند هر طرح‌ بندی محتوا یا صفحه‌آرایی ایجاد کنید. این افزونه یک رابط جداگانه ارائه می دهد که جایگزین ویرایشگر بلوک وردپرس می شود تا بر روی پست های شما به شیوه ای مدرن و بداهه کار کند.

افزونه Divi

Divi نیز یک صفحه ساز با امکان کشیدن و رها کردن برای ویرایش قالب وردپرس Divi و تغییر طرح بندی صفحات فرود بدون ویرایش کد است. چیزی که صفحه ساز Divi را متفاوت می‌کند این است که به شما امکان ویرایش در فرانت‌اند را می‌دهد. این امر با نشان دادن طرح شما در زمانی که کار می‌کند، بنابراین می‌توانید دقیقاً ببینید که هر عنصر در هنگام تغییر چگونه به نظر می‌رسد.

نمای صفحه ساز دیوی

برخلاف Elementor یا SeedProd، منویی حاوی عناصر مختلف مانند متن، تصاویر، ویدیوها یا دکمه‌ها برای اضافه کردن به قالب دریافت نمی‌کنید. در عوض، Divi به شما امکان می‌دهد طرح بندی بخشی را که می‌خواهید اضافه کنید انتخاب کرده و سپس به شما اجازه می‌دهد عنصری را که مدنظرتان است، اضافه کنید انتخاب کنید.

ممکن است مدتی طول بکشد تا کاربران جدید و مبتدیان فرآیند سفارشی‌سازی با این صفحه ساز را بیاموزند، اما استفاده از آن نسبتاً ساده است.

صفحه ساز دیوی
صفحه ساز دیوی

آشنایی با افزونه SeedProd

استفاده از صفحه ساز SeedProd نیز بسیار آسان بوده و امکان درگ و دراپ در آن وجود دارد. این صفحه ساز یک افزونه عالی بوده و به شما امکان می‌دهد طرح‌های خود را از ابتدا بدون محدودیت ایجاد کنید.

می‌توانید با کشیدن و رها کردن آن‌ها روی طرح خود، عناصر مختلفی را از منوی آن اضافه کنید.

با استفاده از صفحه ساز SeedProd، سفارشی کردن ظاهر سایت بدون دردسر است. این امر برای کاربران غیرمتخصص ساخته شده و تضمین می‌کند که هر کسی می‌تواند سایت خود را بدون ویرایش کد سفارشی کند.

همچنین می‌توانید تاریخچه ویرایش را ببینید و تغییرات قبلی را با کلیک یک دکمه برگردانید. همچنین یک حالت پیش نویس وجود دارد که به شما امکان می‌دهد یک صفحه را به صورت خصوصی ویرایش کنید بدون اینکه نشان دهید در حال ساخت است. صفحه ساز مذکور بسیار سریع بوده و با در نظر گرفتن سرعت طراحی شده است.

SeedProd همچنین به شما امکان می‌دهد یک صفحه به زودی، در حالت تعمیر و نگهداری و صفحات فرود خطای ۴۰۴ را به راحتی اضافه کنید.

افزونه SeedProd
افزونه SeedProd

Elementor، Divi و SeedProd از بهترین وبسایت‌های وردپرس و سازندگان فرود در بازار هستند، بنابراین مقایسه سه صفحه ساز وردپرس آنها همیشه نزدیک خواهد بود. با این حال، شما می‌توانید با توجه به نیاز خود یکی را انتخاب کنید.

پیشنهاد مطالعه: ساخت نمودار سازمانی در وردپرس با Organization chart

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط