لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=8523 COPIED

نحوه باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید سایت

خواندن این مطلب

4 دقیقه

زمان میبرد!

باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید سایت

باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید سایت چگونه انجام میشود؟ در مقالات گاهی با لینک‌هایی در صفحه مواجه می‌شویم که با کلیک روی آن‌ها، به صفحه جدیدی منتقل شده و مطلب جدیدی را می‌بینیم. در واقع باید گفت لینک در صفحه جدید باز شده تا صفحه قبلی را از دست ندهیم. آیا می‌خواهید لینک‌های خارجی را در یک پنجره یا برگه مرورگر جدید باز کنید؟ باز کردن لینک‌های خارجی در یک پنجره جدید به کاربران شما این امکان را می‌دهد که بدون خروج از وبسایت از لینک دیگری بازدید کنند. این منجر به تعامل بیشتر کاربر شده زیرا آنها زمان بیشتری را در سایت شما می‌گذرانند. در این پست، ما نشان خواهیم داد که چگونه امکان باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید را داشته باشید.

چگونه لینک‌های خارجی را در صفحه جدید باز کنیم

لینک‌های خروجی لینک‌هایی هستند که متعلق به شما نیستند. در واقع شما از لینک‌های خروجی به عنوان رفرنس برای اطلاعات بیشتر در وبسایت خود استفاده می‌کنید. در نتیجه هیچ کنترلی بر روی لینک‌های خروجی ندارید. به طور پیش فرض لینک‌های خروجی وردپرس در همان صفحه فعلی که کاربر حضور دارد، باز می‌شوند. به این معنی که کاربر از صفحه وبسایت شما خارج می‌شود و لینک خروجی موجود برای او بارگذاری می‌شود.

از آن جایی که ممکن است کاربران در مرورگر خود تب‌های زیادی داشته باشند، امکان اینکه آخرین وبسایتی که بازدید کرده‌اند را فراموش کنند بسیار است. به همین خاطر برای اینکه تجربه کاربری بهتری را در اختیار کاربران و مخاطبین خود قرار دهید پیشنهاد می‌کنیم حتما امکان باز کردن لینک‌های خارجی وردپرس در تب جدید را در نظر بگیرید.

از مزایای قابلیت باز کردن لینک‌های خارجی وردپرس در تب جدید می‌توان به بالا رفتن آمار بازدید وبسایت و همچنین مشارکت بیشتر کاربران اشاره کرد. حضور طولانی‌تر کاربران آن‌ها را برای خرید محصول، نوشتن دیدگاه و حتی عضویت در خبرنامه وبسایت بیشتر ترغیب می‌کند.

باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید سایت
باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید سایت

باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید

پیوندهای خارجی پیوندهایی به وب‌سایت‌هایی هستند که مالک آن‌ها نیستید. به طور معمول، اگر یک لینک به یک وبسایت خارجی اضافه کنید، بازدیدکنندگان شما به سادگی با کلیک بر روی لینک، سایت شما را ترک می‌کنند. در حالی که برخی از کارشناسان می‌گویند که نباید پیوندهای خارجی را در یک پنجره یا برگه جدید باز کنید! اما ما موافق این داستان نیستیم.

اکثر کاربران به راحتی آخرین وبسایتی را که بازدید کرده‌اند فراموش می‌کنند. اگر کلیک کردن روی یک پیوند آنها را از وبسایت شما به یک سایت جدید ببرد، ممکن است هرگز باز نگردند. برای تجربه کاربری بهتر، توصیه می‌کنیم امکان باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید یا یک تب جدید را فراهم کنید. به این ترتیب، صفحه اصلی وب از بین نرفته و کاربران می‌توانند با جابجایی مجدد، مشاهده سایت را از سر بگیرند.

  1. باز کردن پیوندهای خارجی در یک تب جدید با استفاده از ویرایشگر بلوک
  2. باز کردن پیوندهای خارجی در یک تب جدید با استفاده از ویرایشگر کلاسیک
  3. باز کردن پیوندهای خارجی در یک تب جدید با استفاده از کد HTML
  4. باز کردن پیوندهای منوی ناوبری در یک برگه جدید
  5. باز کردن خودکار همه پیوندهای خارجی در تب جدید با استفاده از افزونه

باز کردن لینک‌های خروجی وردپرس در ادیتور گوتنبرگ

وردپرس از نسخه ۵ به بعد خود ادیتور جدیدی به اسم گوتنبرگ را معرفی کرد که قابلیت‌های بی‌شماری در این ویرایشگر تعبیه شده است. یکی از همین قابلیت‌ها باز کردن لینک‌های خروجی در تب جدید است. این امکان به طور واضح در اختیار کاربران قرار ندارد و در پشت یک کلید پنهان شده است. همین موضوع باعث می‌شود بسیاری از افراد مبتدی نتوانند به راحتی متوجه شوند که چگونه لینک‌های خارجی را در صفحه جدید باز کنیم؟

برای استفاده از این قابلیت یک پست وبسایت خود را برای ویرایش باز کنید. به قسمتی از متن بروید که قصد دارید یک لینک خروجی به آن اضافه کنید. سپس متن یا کلمه مورد نظرتان را انتخاب کنید و بر روی insert link button از نوار ابزار گوتنبرگ کلیک کنید. همچنین می‌توانید از کلید میانبر ctrl + K در ویندوز و Command + K در مک بوک استفاده کنید.

پیشنهاد مطالعه: روش های نمایش تصادفی پست ها در وردپرس

حال پنجره‌ای جدید برای اضافه کردن لینک مورد نظر برای شما باز می‌شود که کافی است لینک را در آن جایگذاری کنید. سپس بر روی فلش رو به پایین کوچکی که در کنار این کادر قرار دارد کلیک کنید. با این کار گزینه‌ای جهت فعال کردن قابلیت Open link in a new tab برایتان ظاهر می‌شود که با فعال کردن آن این قابلیت اجرا می‌شود.

باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید سایت
باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید سایت

 مزایای باز کردن پنجره سایت در صفحه جدید چیست

از مزایای باز کردن لینک های خارجی در صفحه جدید افزایش بازدید از صفحه و تعامل کاربر در سایت شما است. کاربرانی که زمان بیشتری را در سایت شما سپری می‌کنند، احتمالاً در خبرنامه سایت ثبت نام می‌کنند، شما را در شبکه‌های اجتماعی دنبال می‌کنند، نظر می‌گذارند و محصولات شما را می‌خرند.

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط