لینک کوتاه برای دسترسی سریعتر
COPIED
https://ostadshoo.ir/?p=9716 COPIED

نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس

خواندن این مطلب

5 دقیقه

زمان میبرد!

نقل قول های تصادفی در وردپرس

 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد بزرگ حوزه کاری ما یا دیدگاهی مثبت از سمت مشتریان برای ما و کاربرانمان بسیار ارزشمند و پندآموز است. به همین علت معمولا در بعضی محتواها از آن‌ها استفاده می‌شود. اما تصور کنید این نقل‌ قول‌ها را بصورت همیشگی در بخشی از سایت داشه باشیم. جالب است نه؟ آیا می‌خواهید نقل قول‌های تصادفی را در سایدبار سایت وردپرسی نشان دهید؟

نمایش نقل قول از مشتریان راضی می‌تواند بازدیدکنندگان بیشتری را متقاعد کند که محصولات شما را بخرند. یا ممکن است بخواهید با نشان دادن یک نقل قول الهام‌بخش تصادفی، روز مخاطبان خود را بسازید. در این پست به شما نشان خواهیم داد که چگونه با استفاده از یک افزونه رایگان، نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس را داشته باشید.

 نقل قول های تصادفی در وردپرس
نقل قول های تصادفی در وردپرس

نقل قول‌های تصادفی در صفحات وردپرس

با افزونه  Quotes and Tips، به راحتی می‌توانید پس از خرید هاست وردپرس نقل قول‌های تصادفی را بطور کاملا رایگان در وردپرس نمایش دهید. با این افزونه، شما می‌توانید تعداد بی‌شماری نقل قول را در سایدبار وبسایت خود به نمایش بگذارید. همچنین، امکان این را دارید که نقل قول‌ها را در هر صفحه، پست یا منطقه مختص ویجت، از جمله نوار کناری وردپرس، نمایش دهید. اگر مایلید، ابتدا افزونه Quotes and Tips را نصب و فعال کنید. سپس از قسمت Quotes » Add New، عنوان نقل قول خود را وارد کنید.

در مرحله بعد، تصمیم بگیرید که آیا می‌خواهید عنوان نقل قول را برای بازدیدکنندگان خود نمایش دهید یا مخفی کنید، یا از آن فقط برای مرجع داخلی استفاده کنید. سپس، نقل قول خود را در ویرایشگر متن تایپ کنید.

در صورت نیاز، می‌توانید نقل قول های خود را بر اساس دسته‌های مختلف سازماندهی کنید. در کل، افزونه Quotes and Tips به شما امکان می‌دهد تا نقل قول‌های تصادفی را به راحتی در وردپرس نمایش دهید.

اگر یک فروشگاه آنلاین دارید، ممکن است فقط بخواهید قیمت‌های مربوط به یک محصول خاص را در صفحه آن محصول نمایش دهید. منطقی است که نقل قول‌های خود را در دسته بندی‌های مختلف سازماندهی کرده و بعداً دسته‌های خود را اضافه، حذف و ویرایش کنید.

پیکربندی تنظیمات نقل قول ها

پس از ایجاد نقل قول، وقت آن است که نگاهی به تنظیمات این افزونه بیندازید. این بخش شامل تنظیمات مهمی است که نحوه و زمان نمایش یک نقل قول تصادفی توسط سایت شما را کنترل می‌کند.

برای نگاهی به این تنظیمات، به tips – setting بروید.

به‌طور پیش‌فرض، افزونه هر بار که صفحه مجدداً بارگیری می‌شود، یک نقل قول جدید نشان می‌دهد. این بدان معناست که بازدیدکنندگان هر بار که از یک صفحه جدید بازدید می‌کنند یا دکمه Refresh را در مرورگر وب خود فشار می‌دهند، نقل قول جدیدی را مشاهده می‌کنند.

شما می‌توانید هر چند ثانیه یا چند دقیقه یک نقل قول جدید را به صورت خودکار نمایش دهید. بازدیدکننده حتی مجبور نیست مرورگر وب خود را به رفرش کند.

برای انجام این کار، “AJAX (no page reload)” را انتخاب کنید. سپس می توانید قسمت Change Frequency را پیدا کنید. در اینجا، به سادگی تایپ کنید که وردپرس چقدر باید یک نقل قول جدید را در چند ثانیه نمایش دهد.

در مرحله بعد، زمان انتخاب عنوانی است که در بالای نقل قول شما ظاهر می‌شود.

تنظیم پیش فرض «Set Title From Post» است. با این کار عنوانی که هنگام افزودن نقل قول به وردپرس وارد کرده‌اید نمایش داده می‌شود.

گزینه دیگر ایجاد عنوانی است که وردپرس برای تمام نقل قول های شما استفاده می‌کند. این ممکن است چیزی مانند “یک معجزه” یا “حرف ما را قبول نکنید!” این چیزی است که مشتریان ما برای توصیف به آن فکر می‌کنند.

برای استفاده از عنوان یکسان برای همه نقل‌قول‌های خود، روی «Set Custom Titles» کلیک کنید. اکنون می‌توانید عنوان خود را در قسمت عنوان نقل قول تایپ کنید.

وقتی کارتان تمام شد، فراموش نکنید که روی دکمه ذخیره تغییرات کلیک کنید.

نمایش نقل قول های تصادفی در سایت وردپرس

Quotes Collection برای نمایش نقل قول ها چندین روش ارائه کرده است. بسته به اینکه چگونه و کجا میخواهید نقل قول های تصادفی خود را در سایت نمایش دهید، شما میتوانید یکی از این روش ها را انتخاب کنید.

اولین روش، استفاده از ابزارک خود افزونه است. این روش آسان تر بوده و به کاربران تازه وارد نیز توصیه می شود که از این روش استفاده کنند.

برای این کار به قسمت نمایش- ابزارک ها در پیشخوان سایت خود مراجعه کنید.

در لیست ابزارک های موجود در صفحه مذکور، شما میتوانید ابزارکی تحت عنوان Random Quote را پیدا کنید. برای استفاده تنها کافی است ابزارک مذکور را کشیده و در جایی که میخواهید نمایش داده شود، رها کنید.

تنظیمات ابزارک خود گویای همه چیز هستند البته تنظیمات پیش فرض برای استفاده در بیشتر سایت ها مناسب است.

مهم ترین بخش تنظیمات ابزارک، قابلیت بروز رسانی نقل قول ها و عوض کردن آنها هر X ثانیه است.

به محض اینکه تنظیمات ابزارک را انجام دادید، بر روی دکمه ذخیره در ابزارک کلیک کرده و آن را ذخیره کنید.

شما میتوانید حالا به سایت خود مراجعه کرده و نقل قول های تصادفی را در سایدبار قالب خود مشاهده کنید.

ایجاد حس مثبت در مخاطبین یکی از وظایف ماست که هم به نفع خودمان بوده و هم به نفع کاربرانمان است. آن‌ها با دیدن نظرات مثبت از سمت سایر مخاطبین یا مشتریان ما احساس بهتری برای اعتماد و خرید پیدا می‌کنند. یکی از اموری که موجب این حس خوب می‌شود، نمایش نقل قول‌هایی از مشتریان در سایت است. با افزونه‌ای که امروز معرفی کردیم امکان نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس را برای خود فراهم کنید.

پیشنهاد مطالعه: نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer

بهترین افزونه های ثبت نام کاربران
1
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران وردپرس
بهترین افزونه های ثبت نام کاربران کدام اند؟ یکی از اساسی‌ترین قسمت‌های هر وبسایت مربوط...
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
2
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس
دریافت اعلان برای تغییرات پست در وردپرس چگونه انجام میشود؟ آیا می‌خواهید برای تغییرات پست...
خروج خودکار کاربران از وردپرس
1
خروج خودکار کاربران از وردپرس
خروج خودکار کاربران از وردپرس چگونه انجام میشود؟ بسیاری از ما عادت داریم بدون اینکه...
نقل قول های تصادفی در وردپرس
1
نمایش نقل قول های تصادفی در وردپرس
 نقل قول های تصادفی در وردپرس چگونه نمایش داده میشوند؟ نقل قول‌ها از طرف افراد...
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس
0
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با PDF.js Viewer
نمایش نسخه پی دی اف مطالب در وردپرس با چه افزونه ای انجام میشود؟ آیا...
فوتر وردپرس
0
فوتر وردپرس و گزینه‌ هایی که باید به آن اضافه شوند
به فوتر وردپرس  چه امکاناتی باید افزوده شود؟ آیا نمی دانید چه چیزی را در...
1 2 3 29

درباره نویسنده



نظرات کاربران



دیدگاهتان را بنویسید

مطالب مرتبط